دانلود مقاله شناسایی و پیگیری یک مورد اختلال یادگیری ریاضی
ص 122
فرمت ورد
چکیده
در این پژوهش « عنوان روانشناسایی و پیگیری یک مورد اختلال یادگیری ریاضی» به بررسی روش ها تشخیص و پیگیری اختلال ریاضی در یک مورد پرداخته شده است که در واقع هدف کلی از این پژوهش می باشد.
روش مورد استفاده مطالعه موردی است. که برای این کار از پرسشنامة تنظیم شده توسط دکتر مصطفی تبریزی استفاده کردیم که با توجه به سن کودک از پرسشنامة متفاوت استفاده شده است که فرد مورد بررسی دانش آموز دختر کلاس چهارم دبستان بوده هر پرسشنامه سؤالات متفاوتی دارد که بعد از اتمام کار، نمرة هر پرسشنامه را حساب کرده و به توصیف آن با توجه به نمرات می کنیم.
اطلاعات جمع آوری شده در بخش آمار توصیفی تحلیل گردید.
نتایج پژوهش حاکی از آن بود که در بررسی کل نمرات دانش آموز مشخص شد که دانش آموز دچار اختلال یادگیری ریاضی نبوده است و به دلیل...
دانلود مقاله شناسایی و پیگیری یک مورد اختلال یادگیری ریاضی