نوع فایل: word قابل ویرایش 15 صفحه
مقدمه:
با عنایت به اجرای آزمایشی طرح ارزشیابی توصیفی به عنوان رویکردی نوین در زمینه ارزشیابی پیشرفت تحصیلی در تمامی استان های کشور ( مجموعا 200 کلاس ابتدایی ) و ضرورت آشنایی با آن ، طرح مذکور در قالب موضوع فوق توضیح داده می شود.
جهت تبیین هر چه بهتر طرح ارزشیابی توصیفی ، از کتابی با همین عنوان تالیف دفتر ارزشیابی تحصیلی و تربیتی در قسمت های مختلف استفاده شده است
تحقیق درباره آشنایی با ارزشیابی توصیفی به عنوان رویکردی نوین در ارزشیابی پیشرفت تحصیلی