اهمیت موضوع فروشگاه های زنجیره ای ازآنجاست که این فروشگاه ها دررقابت با یکدیگر، با پایین آوردن هزینه
های زنجیره ی تأمین و انواع هزینه های سربار، قیمت نهایی کالا راپایین آورده و با اینکار، خدمت بزرگی را هم
به تولیدکننده و هم به مصرف کننده می کنند. در واقع آنها با بالا بردن بهره وری در چرخه توزیع محصول، و
همچنین با تمرکز بر صرفه به مقیاس )سرشکن شدن هزینه ها به خاطر بزرگ بودن مقیاس فروش کالا( موجبات
رشد سطح رفاه خانوارها درجامعه را فراهم می آورند. در این مقاله ما به بررسی دو فروشگاه رنجیره وال مارت به
عنوان فروشگاه موفق در سطح جهان و فروشگاه رنجیره ای رفاه به عنوان فروشگاه رنجیره های ناموفق می
پردازیم
شامل 22 صفحه فایل pdf
دانلود مقاله مقایسه تطبیقی مدیریت استراتژیک فرشگاه زنجیره ای رفاه با فروشگاه زنجیره ای وال مارت