عنوان انگلیسی:
Lifelong learning programs in prison: influence of social networks on participation
سال انتشار :2014
تعداد صفحات انگلیسی:6
تعداد صفحات فارسی:11
چکیده:
این مقاله رابطه بین تماس های اجتماعی زندانیان و شرکت در فعالیت های یادگیری طولانی مدت را مورد بررسی قرار میدهد. پیشینه پژوهشی در رابطه با فاکتورهایی که مربوط به تصمیم گیری در رابطه با شرکت کردن می شود بیشتر بر روی سطوح فردی و سازمانی تمرکز می کند. فاکتورهایی که بر سطح رابطه ای تاثیر می گذارد معمولا در نظر گرفته نمی شوند. بر اساس پیشینه پژوهشی و آنالیز گروه تمرکز، یافته ها رابطه های مثبت و همچنین منفی را بر روی دسته گسترده ای از شبکه های اجتماعی نشان دادند. نتیجه گیری بر روی نیاز بر فهم اهمیت شبکه های اجتماعی تاکید می کند و نشان می دهد چگونه این یافته ها ممکن است به کار گرفته شود تا برنامه های یادگیری بلند مدت در زندان را بهینه سازی کند.
تعداد صفحات انگلیسی:6
تعداد صفحات فارسی:11
برنامه های یادگیری طولانی مدت در زندان :تاثیر شبکه های اجتماعی بر شرکت در آنها