فهرست مطالب
1-2: اهمیت و پیش زمینه موضوع مورد مطالعه. 8
1-4) هدف از این مطالعه عبارتست از: 11
2-2تاریخچه مراکز خرید در دنیا 16
2-3بزرگترین مراکز خرید دنیا 19
تعدادی از مراکز خرید معروف در ایران معرفی می گردد. 34
2-4-1-2مجتمع الماس شرق (east-diamond-complex). 34
2-4-1-4بازار بین المللی پردیس2. 37
2-5-2مجتمع تجاری اداری یادمان. 41
2-5-4مرکز خرید پارسیان کرج. 43
2-5-5مرکز خرید محمدشهر کرج. 45
2-5-7مرکز خرید برج طالقانی.. 47
2-5-13مجتمع تجاری بهارستان. 55
2-5-18مجتمع تجاری نیستان – کرج. 60
2-5-19مجتمع بازینو - مارلیک کرج. 61
2-5-20مرکز خرید آموت - کرج. 62
2-5-21مرکز خرید مهرشهر - کرج. 63
2-5-22مرکز خرید مجموعه زندگی – کرج. 64
2-5-23مرکز خرید تکسا - کرج. 65
2-5-24مجتمع تجاری مرکزی - کرج. 66
2-13-2) جستجو و تحقیق برای اطلاعات.. 81
5-13-2) رفتارهای بعد از مراجعه به مراکز خرید. 84
3-5-ابزار جمع آوری اطلاعات.. 89
3-7- آزمونها و تکنیکهای آماری.. 92
9) روشها ی آماری مورد استفاده در آزمون فرضیه و سطح خطای آماری.. 96
4-2- آمارتوصیفی اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان: 101
2-بین راحتی و آسایش مراکز خرید و انتخاب محل خرید رابطه معنی داری وجود دارد. 122
3- بین معرفی و ارائه محصولات جدید و انتخاب محل خرید رابطه معنی داری وجود دارد. 123
4-بین جاذبه های موجود در مراکز خرید و انتخاب محل خرید رابطه معنی داری وجود دارد. 124
5-بین تبلیغات و جذب مشتری در فروشگاههای بزرگ رابطه معنی داری وجود دارد. 125
جدول4-1 . ویژگیهای جمعیتشناختی پاسخ دهندگان به پرسشنامه. 102
4ـ2ـ1ـ جدول مشخصات پاسخ دهندگان از نظر جنسیت: 103
4ـ2ـ2ـ جدول وضعیت پاسخ دهندگان از نظر وضعیت تاهل. 104
4ـ2ـ3ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس سن و سال. 104
شکل 4-3 جدول توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن و سال. 106
4ـ2ـ4ـ فروانی آزمودنیها بر اساس درآمد ماهیانه. 106
4ـ2ـ5ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس سطح تحصیلات.. 107
4ـ2ـ6ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس وضعیت شغل. 108
4ـ2ـ7ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس سکونت.. 108
4ـ2ـ8ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس مدت زمان صرف در مراکز خرید. 109
4-3- آزمون نرمال بودن متغیرها ( آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف ). 110
جدول 4-2 آزمون نرمال بودن سوالات فرضیه ها ( آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف ). 111
4-5- تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی: 111
جدول 4-4 آزمون پیرسون مربوط به فرضیه اصلی (خصوصیات مراکز خرید و تحت تاثیر قرارگرفتن مشتری). 112
جدول 4-5-آزمون پیرسون مربوط به شاخص زیبایی مراکز خرید و تصویر و انتخاب محل خرید. 113
جدول 4-6-آزمون پیرسون مربوط به شاخص زیبایی مراکز خرید و تصویر و انتخاب محل خرید. 113
جدول 4-7-آزمون پیرسون مربوط به شاخص ارائه محصولات جدید و انتخاب محل خرید. 114
جدول 4-8-آزمون پیرسون مربوط به شاخص ارائه محصولات جدید و انتخاب محل خرید. 115
جدول 4-9-آزمون پیرسون مربوط به شاخص تبلیغات و جذب مشتری.. 115
جدول 4-10-آزمون پیرسون مربوط به شاخص گرایش مشتری و رجوع آنها 116
جدول 4-11-آزمون پیرسون مربوط به شاخص انتخاب محل خرید و نگرش مشتری.. 117
فهرست اشکال و نمودارها
شکل 4-1 نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت.. 4
شکل 4-2 نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت تاهل. 5
شکل 4-3 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن و سال. 7
شکل 4-4 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر درآمد ماهیانه. 7
شکل 4-5 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سطح تحصیلات.. 9
شکل 4-6 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت شغل. 10
4شکل 4-7 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سکونت.. 10
شکل 4-8 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر مدت زمان صرف در مراکز خرید. 11
در صورتی که نیاز به تخفیف دارید ایمیل بزنید تا تخفیف برای شما اعمال شود. bme.sellfile@gmail.com
اثر بخشی خصوصیات مراکز خرید در انتخاب مشتریان - پایان نامه