فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اثر بخشی خصوصیات مراکز خرید در انتخاب مشتریان - پایان نامه

اختصاصی از فی لوو اثر بخشی خصوصیات مراکز خرید در انتخاب مشتریان - پایان نامه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اثر بخشی خصوصیات مراکز خرید در انتخاب مشتریان - پایان نامه


اثر بخشی خصوصیات مراکز خرید در انتخاب مشتریان - پایان نامه

فهرست مطالب

1-1: مقدمه. 5

1-2: اهمیت و پیش زمینه موضوع مورد مطالعه. 8

1-3 ) طرح مسئله. 10

1-4) هدف از این مطالعه عبارتست از: 11

5-1) فرضیه ها 12

1-6) محدوده تحقیق.. 12

1-7) روش انجام تحقیق.. 13

0-2) مقدمه. 15

1-2: مبانی نظری.. 15

تعریف مرکز خرید. 15

2-2تاریخچه مراکز خرید در دنیا 16

2-3بزرگترین مراکز خرید دنیا 19

2-4مراکز خرید در ایران. 30

تعدادی از مراکز خرید معروف در  ایران معرفی می گردد. 34

مرکز خرید تندیس.. 34

2-4-1-2مجتمع الماس شرق  (east-diamond-complex). 34

2-4-1-3میلاد نور. 36

2-4-1-4بازار بین المللی پردیس2. 37

2-5مراکز خرید در کرج. 38

2-5-1مرکز خرید مهستان. 38

2-5-2مجتمع تجاری اداری یادمان. 41

2-5-3پاساژ رضا 42

2-5-4مرکز خرید پارسیان کرج. 43

2-5-5مرکز خرید محمدشهر کرج. 45

2-5-6مجتمع تجاری گلستان. 46

2-5-7مرکز خرید برج طالقانی.. 47

2-5-8مرکز تجاری ساویز. 48

2-5-9مرکز تجاری برج میلاد. 49

2-5-10مرکز خرید رامین. 52

2-5-11بازار بزرگ آزادی.. 53

2-5-12مجتمع تجاری گوهران. 54

2-5-13مجتمع تجاری بهارستان. 55

2-5-14پاساژ آرمین. 56

2-5-15مجتمع الماس شهر. 57

2-5-16مجتمع تجاری مهرگان. 58

2-5-17پاساژ گوهر. 59

2-5-18مجتمع تجاری نیستان – کرج. 60

2-5-19مجتمع بازینو - مارلیک کرج. 61

2-5-20مرکز خرید آموت - کرج. 62

2-5-21مرکز خرید مهرشهر - کرج. 63

2-5-22مرکز خرید مجموعه زندگی – کرج. 64

2-5-23مرکز خرید تکسا - کرج. 65

2-5-24مجتمع تجاری مرکزی - کرج. 66

2-6طبقه بندی مراکز خرید. 67

11-2)ویژگیهای مراکز خرید. 73

1-11-2) زیبائی.. 73

2-11-2) راحتی مراکز خرید. 75

3-11-2)تنوع کالاها 76

4-11-2) تبلیغات.. 78

13-2) تصمیم گیری خریداران. 80

1-13-2) شناسائی نیازها 81

2-13-2) جستجو و تحقیق برای اطلاعات.. 81

3-13-2) ارزیابی جایگزین ها 83

4-13-2) تصمیم گیری.. 83

5-13-2) رفتارهای بعد از مراجعه به مراکز خرید. 84

فصل سوم 85

روش شناسی تحقیق. 85

مقدمه 85

3-2- روش تحقیق.. 86

3-3- جامعة‌ آماری.. 87

3-4- روش نمونه گیری.. 88

3-5-ابزار جمع آوری اطلاعات.. 89

پرسشنامه. 90

3-6- فرضیات تحقیق.. 90

فرضیه اصلی: 91

فرضیه های فرعی: 91

3-7- آزمونها و تکنیکهای آماری.. 92

9) روشها ی آماری مورد استفاده در آزمون فرضیه و سطح خطای آماری.. 96

3-8- اهداف تحقیق.. 97

3-9- روائی پرسشنامه. 97

3-10- پایائی پرسشنامه. 97

3-11- بررسی پایایی تحقیق.. 98

خلاصه.. 99

4-1- مقدمه. 101

4-2- آمارتوصیفی اطلاعات جمعیت شناختی پاسخ دهندگان: 101

خلاصه.. 117

مقدمه. 119

فرضیه اصلی: 120

فرضیه های فرعی: 121

2-بین راحتی  و آسایش مراکز خرید و انتخاب محل خرید رابطه معنی داری وجود دارد. 122

3- بین معرفی و ارائه محصولات جدید و انتخاب محل خرید رابطه معنی داری وجود دارد. 123

4-بین جاذبه های موجود در مراکز خرید و انتخاب محل خرید رابطه معنی داری وجود دارد. 124

5-بین تبلیغات و جذب مشتری در فروشگاههای بزرگ رابطه معنی داری وجود دارد. 125

نتیجه گیری.. 128

 

فهرست جداول. 102

جدول4-1 . ویژگی‌های جمعیتشناختی پاسخ دهندگان به پرسشنامه. 102

4ـ2ـ1ـ جدول مشخصات پاسخ دهندگان از نظر جنسیت: 103

4ـ2ـ2ـ جدول وضعیت پاسخ دهندگان از نظر وضعیت تاهل. 104

4ـ2ـ3ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس سن و سال. 104

شکل 4-3  جدول توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن و سال. 106

4ـ2ـ4ـ فروانی آزمودنیها بر اساس درآمد ماهیانه. 106

4ـ2ـ5ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس سطح تحصیلات.. 107

4ـ2ـ6ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس وضعیت شغل. 108

4ـ2ـ7ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس سکونت.. 108

4ـ2ـ8ـ جدول فروانی آزمودنیها بر اساس مدت زمان صرف در مراکز خرید. 109

4-3- آزمون نرمال بودن متغیرها ( آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف ). 110

جدول 4-2 آزمون نرمال بودن سوالات فرضیه ها ( آزمون کولموگوروف – اسمیرنوف ). 111

4-5- تجزیه و تحلیل و آزمون فرضیه اصلی: 111

جدول 4-4 آزمون پیرسون مربوط به فرضیه اصلی (خصوصیات مراکز خرید و تحت تاثیر قرارگرفتن مشتری). 112

4-5-1-آزمون فرضیه اول: 112

جدول 4-5-آزمون پیرسون مربوط به شاخص زیبایی مراکز خرید و تصویر و انتخاب محل خرید. 113

4-5-2-آزمون فرضیه دوم: 113

جدول 4-6-آزمون پیرسون مربوط به شاخص زیبایی مراکز خرید و تصویر و انتخاب محل خرید. 113

4-5-3-آزمون فرضیه سوم: 114

جدول 4-7-آزمون پیرسون مربوط به شاخص ارائه محصولات جدید و انتخاب محل خرید. 114

4-5-4-آزمون فرضیه چهارم: 114

جدول 4-8-آزمون پیرسون مربوط به شاخص ارائه محصولات جدید و انتخاب محل خرید. 115

4-5-5-آزمون فرضیه پنجم: 115

جدول 4-9-آزمون پیرسون مربوط به شاخص تبلیغات و جذب مشتری.. 115

4-5-6-آزمون فرضیه ششم: 116

جدول 4-10-آزمون پیرسون مربوط به شاخص گرایش مشتری و رجوع آنها 116

4-5-6-آزمون فرضیه هفتم: 116

جدول 4-11-آزمون پیرسون مربوط به شاخص انتخاب محل خرید و نگرش مشتری.. 117

 

 فهرست اشکال و نمودارها

شکل 4-1 نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر جنسیت.. 4

شکل 4-2 نمودار فراوانی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت تاهل. 5

شکل 4-3  توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سن و سال. 7

شکل 4-4 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر درآمد ماهیانه. 7

شکل 4-5 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سطح تحصیلات.. 9

شکل 4-6 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر وضعیت شغل. 10

4شکل 4-7 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر سکونت.. 10

شکل 4-8 توزیع فراونی مربوط به وضعیت افراد پاسخ دهنده از نظر مدت زمان صرف در مراکز خرید. 11

 

در صورتی که نیاز به تخفیف دارید ایمیل بزنید تا تخفیف برای شما اعمال شود.  bme.sellfile@gmail.com


دانلود با لینک مستقیم


اثر بخشی خصوصیات مراکز خرید در انتخاب مشتریان - پایان نامه
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.