فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI طراحی و برنامه ریزی شبکه های تولید برای تولید انبوه سفارشی و شخصی: چالش ها و چشم انداز

اختصاصی از فی لوو دانلود مقاله ISI طراحی و برنامه ریزی شبکه های تولید برای تولید انبوه سفارشی و شخصی: چالش ها و چشم انداز دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :طراحی و برنامه ریزی شبکه های تولید برای تولید انبوه سفارشی و شخصی: چالش ها و چشم انداز

موضوع انگلیسی :Design and planning of manufacturing networks for mass customisation and personalisation: Challenges and Outlook 

تعداد صفحه :13

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2014

زبان مقاله : انگلیسی

 

چکیده
تولید کنندگان و ارائه دهندگان خدمات نامیده می شوند برای طراحی، برنامه ریزی و اجرای شبکه تولید جهانی، پرداختن به چالش هایی مانند همیشه کاهش چرخه زندگی و افزایش پیچیدگی محصول می باشد. این عوامل، در درجه اول با سفارشی سازی انبوه و نوسانات تقاضا ایجاد می شود، تولید تعدادی از مسائل مربوط به طراحی و برنامه ریزی سیستم های تولید و شبکه، که کلی نگر در شیوه های صنعتی و دانشگاهی پنجه نیست. نقشه برداری از عملکرد مورد نیاز تولید برای پردازش و برنامه ریزی تولید نیاز به سیستم های کنترل حلقه بسته خودکار، که سیستم فعلی موفق به تحویل. روش کسب و کار مبتنی بر تکنولوژی یک توانمندساز برای افزایش عملکرد شرکت می باشد. در این راستا، مسائل در این مقاله بر چالش ها در طراحی و برنامه ریزی شبکه های تولید در یک سفارشی سازی و شخصی چشم انداز توده بحث شده است. توسعه روش و ابزار برای حمایت از پیکربندی پویا و مسیریابی بهینه از تولید شبکه ها و امکانات زیر هزینه، زمان، پیچیدگی و محدودیت های زیست محیطی را به حمایت از شخصی کالا سرویس ارتقا.

 

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI طراحی و برنامه ریزی شبکه های تولید برای تولید انبوه سفارشی و شخصی: چالش ها و چشم انداز
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.