فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کنترل فعال ارتعاش تیر یکسر گیردار به روش الگوریتم کنترل بهینه LQR مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی

اختصاصی از فی لوو کنترل فعال ارتعاش تیر یکسر گیردار به روش الگوریتم کنترل بهینه LQR مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کنترل فعال ارتعاش تیر یکسر گیردار به روش الگوریتم کنترل بهینه LQR مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی


کنترل فعال ارتعاش تیر یکسر گیردار به روش الگوریتم کنترل بهینه LQR مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی مقاله با عنوان: کنترل فعال ارتعاش تیر یکسر گیردار به روش الگوریتم کنترل بهینه LQR مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی
نویسندگان: یاسر شهبازی ، زهرا مقصودی ، مرآت اقبالیان
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: دینامیک سازه
فرمت فایل: PDF و شامل 7 صفحه می باشد.

چکیده:
در این مطالعه، به کنترل نوسانات تیرطره‌ای با استفاده از یک روش جدید مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی پرداخته شده است. برای این منظور ابتدا، از معادله‌ی ارتعاش تیر طره‌ای و با در نظر گرفتن مختصات تعمیم یافته، معادلات فضای حالت استخراج شده است. سپس با طراحی کنترل کننده‌ی LQR مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی، نوسانات تیر کنترل شده است.کنترل کننده‌ی استفاده شده توانایی الگوریتم پیشنهادی را برای بهینه سازی تابع هدف در کنترل سازه بکار می‌گیرد. الگوریتم تکامل تفاضلی یکی از روش‌های محاسبه‌ی توابع حقیقی با استفاده از استراتژی‌های تکاملی است. نقطه قوت الگوریتم DE در مقایسه با روش‌های حل معادلات حقیقی دیگر (مانند روش‌های نیوتن)، عدم نیاز آن به گرادیان یا شیب تابع است. بررسی عددی کنترل کننده‌ی LQR مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی در کنترل نوسانات و نیز مقایسه‌ی آن با روش LQR حاکی از مؤثر بودن این الگوریتم در کاهش ارتعاشات تیر می‌باشد.

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

دانلود با لینک مستقیم


کنترل فعال ارتعاش تیر یکسر گیردار به روش الگوریتم کنترل بهینه LQR مبتنی بر الگوریتم تکامل تفاضلی

بررسی تاثیر فشار ناشی از خوردگی آرماتورها بر ترک خوردگی در سازه های بتن آرمه

اختصاصی از فی لوو بررسی تاثیر فشار ناشی از خوردگی آرماتورها بر ترک خوردگی در سازه های بتن آرمه دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

بررسی تاثیر فشار ناشی از خوردگی آرماتورها بر ترک خوردگی در سازه های بتن آرمه


بررسی تاثیر فشار ناشی از خوردگی آرماتورها بر ترک خوردگی در سازه های بتن آرمه مقاله با عنوان: بررسی تاثیر فشار ناشی از خوردگی آرماتورها بر ترک خوردگی در سازه های بتن آرمه
نویسندگان: محمود میری ، فهیمه میری ، حسین شاه حیدری
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: سازه های بتنی
فرمت فایل: PDF و شامل 10 صفحه می باشد.

چکیده:
سازه های بتن مسلح معمولاً از خرابی به علت خوردگی آرماتورها، که می تواند ناشی از کربنات و یا یون های کلر باشد، رنج می برند. معمولاً زمان بازسازی تعمیر سازه های بتن مسلح ناشی از خوردگی به وسیله ترک خوردگی پوشش بتن تنظیم می شود و اصلی ترین نشانه خوردگی، ترک خوردگی پوشش بتن است. بنابراین، ترک ها می توانند منجر به تسریع فرسایش سازه شود. تحلیل فشار بوجود آمده ناشی از خوردگی یکی از عوامل موثر در نحوه رشد و توزیع ترک ها در سازه های بتن آرمه می باشد. به همین منظور جهت شبیه سازی رشد ترک از نرم افزار ABAQUS که یک نرم افزار کامل اجزاء محدود می باشد، استفاده شده است. برای صحت سنجی مدل های طراحی شده از مدل های تحلیلی استفاده گردیده و نتایج حاصل از روش های تحلیلی و نرم افزار با یکدیگر مقایسه شده اند. مشاهده می شود که با افزایش زمان فشار ناشی از خوردگی افزایش یافته و پس از آن با پر شدن نواحی ترک خورده از مصالح زنگ زدگی این فشار کاهش خواهد یافت.

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها: با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **

دانلود با لینک مستقیم


بررسی تاثیر فشار ناشی از خوردگی آرماتورها بر ترک خوردگی در سازه های بتن آرمه

تعیین مدل خرپایی برای تیرهای عمیق با استفاده از بهینه سازی توپولوژی

اختصاصی از فی لوو تعیین مدل خرپایی برای تیرهای عمیق با استفاده از بهینه سازی توپولوژی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تعیین مدل خرپایی برای تیرهای عمیق با استفاده از بهینه سازی توپولوژی


تعیین مدل خرپایی برای تیرهای عمیق با استفاده از بهینه سازی توپولوژی مقاله با عنوان: تعیین مدل خرپایی برای تیرهای عمیق با استفاده از بهینه سازی توپولوژی
نویسندگان: محمد کمال الدینی عزآبادی ، بهروز احمدی ندوشن
محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93
محور: سازه های بتنی
فرمت فایل: PDF و شامل 9 صفحه می باشد.

چکیده:
در بهینه سازی توپولوژی که شاخه‌ای از بهینه سازی سازه‌ها می‌باشد هدف پیدا کردن چیدمان بهینه مواد در یک ناحیه مشخص می‌باشد. امروزه از بهینه سازی توپولوژی پیوسته بصورت گسترده‌ای در مسائل طراحی بهین، استفاده می‌شود که از جمله‌ی این موارد می‌توان به تعیین مدل خرپایی در طراحی بهین تیرهای عمیق اشاره کرد. روش متداول در تعیین مدل خرپایی تیر عمیق، یک فرآیند سعی و خطایی و یا براساس تجربه می‌باشد که با استفاده از بهینه سازی توپولوژی می‌توان بر این مشکل غلبه کرد. در این مقاله با استفاده از بهینه سازی توپولوژی ایده‌ی اولیه مدل خرپایی برای بعضی از تیرهای عمیق متداول به دست آورده شده است. نتایج نشان می‌دهد با استفاده از بهینه سازی توپولوژی پیوسته به راحتی می‌توان برای تیرهای عمیق تحت شرایط هندسی و بارگذاری مختلف، مدل خرپایی مناسب و کارا پیشنهاد کرد.


______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها:
با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **

دانلود با لینک مستقیم


تعیین مدل خرپایی برای تیرهای عمیق با استفاده از بهینه سازی توپولوژی

طرح بهینه ساماندهی فولادی مشخص شده

اختصاصی از فی لوو طرح بهینه ساماندهی فولادی مشخص شده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

طرح بهینه ساماندهی فولادی مشخص شده


طرح بهینه ساماندهی فولادی مشخص شده

• پایان نامه کارشناسی ارشد با عنوان: طرح بهینه ساماندهی فولادی مشخص شده ( تاثیر محل بادبند بر وزن کل ساختمان )  

• دانشگاه یزد  

• استاد راهنما: دکتر محمد علی برخورداری  

• پژوهشگر: حسین علی پورگل خطمی  

• تابستان 1374  

• فرمت فایل: PDF و شامل 117 صفحه  


چکیده:
آئین نامه‌ها و مجموعه مقررات ملی ساختمانی موجود تاکنون، در مورد طراحی انواع المان‌های بادبندی بحث‌های مفصلی شده است و کتاب‌ها و مقالات مفصلی در این مورد به چاپ رسیده است.
اما به کار روی جنبه اقتصادی طرح و طراحی اقتصادی از نظر نحوه قرار گرفتن بادبندها کمتر توجه گردید است و تحقیقاتی که در این زمینه جنبه کاربردی برای مسائل امروزی جامعه مهندسی داشته باشد ناچیز و نادر است لذا پروژه حاضر درمورد سازه‌های فولادی و بحث روز در این مورد، ساخت ساختمان‌های مقاوم در مقابل زلزله‌هایی که هر 5 سال یکبار بخشی از کشور را ویران می‌کند به بررسی می پردازیم. در این پروژه دو تیپ پلان متعارف شش طبقه مورد بررسی قرار گرفته تا دو جنبه مهم یعنی استفاده بهینه از آهن آلات و کاهش هزینه‌های ساخت برآورده گردد. در این سازه‌ها قاب‌های بادبندی شده در ردیف‌های مختلف روی پلان جابجا گردیده است. تا به حالت کمینه خود نزدیک شود و سپس در قاب و در طبقات آن دهانه‌های بادبندی شده جابجا گردیده است تا حالت بهتری حاصل گردد. در پایان مقایسه‌ای بین بادبندهای X و K شده است و رابطه‌ای نیز برای محاسبه درصد جذب چند ردیف بادبند در پلان سازه ارائه گردیده است.





______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF ، نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست پایان نامه:
با ارسال عنوان پایان نامه درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن پایان نامه در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت پایان نامه مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


طرح بهینه ساماندهی فولادی مشخص شده

برآورد ظرفیت خمشی اتصالات بتن آرمه ترمیم شده توسط ورقه های FRP

اختصاصی از فی لوو برآورد ظرفیت خمشی اتصالات بتن آرمه ترمیم شده توسط ورقه های FRP دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

برآورد ظرفیت خمشی اتصالات بتن آرمه ترمیم شده توسط ورقه های FRP


برآورد ظرفیت خمشی اتصالات بتن آرمه ترمیم شده توسط ورقه های FRP


• مقاله با عنوان: برآورد ظرفیت خمشی اتصالات بتن آرمه ترمیم شده توسط ورقه های FRP  

• نویسندگان: ابراهیم زمانی بیدختی ، علی اشراقی ، مهرداد محمدنژاد  

• محل انتشار: هشتمین کنگره ملی مهندسی عمران - دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل - 17 و 18 اردیبهشت 93 

• محور: سازه های بتنی

• فرمت فایل: PDF و شامل 8 صفحه می باشد.


چکیــــده:
این مطالعه به بررسی رفتار اتصالات خمشی بتن آرمه تقویت شده با صفحات پلیمری مسلح شده به الیاف کربن (CFRP) تحت اثر بارهای چرخه‌ای می‌پردازد. طراحی FRP جهت ترمیم اتصالات داخلی آسیب دیده بتنی که فاقد آرماتورهای عرضی اتصال بر اساس ضوابط طراحی لرزه‌ای عنوان شده در آئین نامه های موجود می باشند معمولاً بدلیل رفتار ناشناخته‌ی بتن ترک خورده در ناحیه‌ی اتصال، بر مبنای فرض های بتن ترک نخورده انجام می‌گردد. دو نوع جزئیات چیدمان ورق های CFRP تقویت کننده در دو نمونه اتصال با مقیاس واقعی که یکی بصورت درجا و دیگری بصورت پیش ساخته ولی با ابعاد و آرایش آرماتورگذاری یکسان ساخته شده مورد آزمایش و بررسی قرار گرفت. همچنین مقاومت فشاری بتن ترک خورده‌ی اتصال توسط سه روش به همراه فرض‌های ساده کننده محاسبه شد و مبنای محاسبه‌ی ظرفیت خمشی مقطع تیر در لبه‌ی اتصال قرار گرفت. نتایج محاسبات، مطابقت خوبی را با نتایج آزمایشگاهی نشان می‌دهند و روش‌های پیشنهاد شده می‌توانند مبنای طراحی FRP جهت ترمیم اتصالات قرار گیرند.


______________________________

** توجه: خواهشمندیم در صورت هرگونه مشکل در روند خرید و دریافت فایل از طریق بخش پشتیبانی در سایت مشکل خود را گزارش دهید. **

** توجه: در صورت مشکل در باز شدن فایل PDF مقالات نام فایل را به انگلیسی Rename کنید. **

** درخواست مقالات کنفرانس‌ها و همایش‌ها:
با ارسال عنوان مقالات درخواستی خود به ایمیل civil.sellfile.ir@gmail.com پس از قرار گرفتن مقالات در سایت به راحتی اقدام به خرید و دریافت مقالات مورد نظر خود نمایید. **


دانلود با لینک مستقیم


برآورد ظرفیت خمشی اتصالات بتن آرمه ترمیم شده توسط ورقه های FRP