فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

کارآفرینی کارگاه تولید قطعات بتن سبک پیش ساخته

اختصاصی از فی لوو کارآفرینی کارگاه تولید قطعات بتن سبک پیش ساخته دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

کارآفرینی کارگاه تولید قطعات بتن سبک پیش ساخته


کارآفرینی کارگاه تولید قطعات بتن سبک پیش ساخته

 

 

 

 

 

 

 

تعداد صفحات: 47 صفحه

فرمت اجرایی : Word قابل ویرایش 

  قابل اطمینان از جامع و کامل بودن پروژه کارآفرینی   

فهرست فصل ها

فصل اول کلیات

فصل دوم روش انجام کار

فصل سوم امور مالی طرح

فصل چهارم جمع بندی نتیجه گیری و پیشنهادات

 

خلاصه طرح :

در این طرح به بررسی کارگاه تولید قطعات بتن سبک پیش ساخته پرداخته شده است ، برای بررسی طرح از روش های آماری و اقتصادی و برآورد های مالی استفاده شده است ، این طرح شامل چهار فصل میباشد ، فصل اول به بیان کلیاتی از قبیل مقدمه ، تاریخچه ، مجوز های قانونی مورد نیاز ، وضعیت بازار ، میزان واردات و صادرات و ... پرداخته است ، فصل دوم به بیان روش انجام کار پرداخته است ، بازدید از واحد کاری مشابه ، نیروی انسانی ، نحوه تامین سرمایه و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، فصل سوم به بررسی طرح از دیدگاه اقتصادی پرداخته است ( طرح توجیهی یا BP ) ، عناوینی از قبیل نیروی انسانی مورد نیاز ، میزان سرمایه گذاری ، مواد اولیه مورد نیاز ، ماشین آلات مورد نیاز و ... از جمله عناوین موجود در این فصل میباشد ، در نهایت فصل چهارم به بیان نتیجه اجرای طرح می پردازد .

 

مقدمه :

بتن سبک طبق تعریف مؤسسه بتن آمریکا (ACI 116R-87) عبارت است از بتنی که وزن مخصوص » : آن به طور محسوسی کمتر از وزن مخصوص بتنی است که با سنگدانه های طبیعی یا شکسته ساخته می شود بتن دانه سبک در سه نوع طبقه بندی می شود که عبارتند از: بتن سبک ناسازه ای، بتن سبک سازه ای و بتن سبک متوسط.

بتن سبک سازه ای که معمولاً به عنوان جداسازهای سبک مورد استفاده قرار می گیرد، دارای جرم مخصوص کمتر از 800 کیلوگرم بر مترمکعب می باشد(وزن مخصوص بتن معمولی حدود 2400 کیلوگرم بر 0 تا 7 نیوتن بر میلی متر مربع / مترمکعب می باشد ). با وجود جرم مخصوص کم، مقاومت فشاری آن حدود 35 است. دو نوع از معمول ترین سنگدانه های مورد مصرف در این نوع بتن پرلیت ( نوعی سنگ آذرین )  و ورمیکولیت (ماده ای با ساختار ورقه ای شبیه میکا )  هستند.

 


دانلود با لینک مستقیم


کارآفرینی کارگاه تولید قطعات بتن سبک پیش ساخته
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.