فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان ورزقان

اختصاصی از فی لوو دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان ورزقان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان ورزقان


دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان ورزقان

فایل حاضر داری مجموعه ای از اطلاعات رقومی در مورد شهرستان مربوطه می باشد که در هر یک از لایه ها سعی بر آن شده با ایجاد پایگاه اطلاعات قابل فهم همراه با توضیحات فارسی با فونت قابل خواندن بر روی تمام سیستم عامل های مورد استفاده، امکان دسترسی سریع و آسان به اطلاعات را برای استفاده کنندگان فراهم آوریم. لایه های رقومی فایل مربوطه دارای موارد زیر می باشد:

  • شیپ فایل پلیگونی مرز شهرستان
  • شیپ فایل پلیگونی دهستان های شهرستان
  • شیپ فایل پلیگونی فرسایش خاک شهرستان
  • شیپ فایل پلیگونی محل های سیل خیزی شهرستان
  • شیپ فایل پلیگونی مناطق شهری شهرستان
  • شیپ فایل خطی جاده های اصلی شهرستان
  • شیپ فایل خطی آبراهه های شهرستان
  • شیپ فایل خطی گسل های شهرستان
  • شیپ فایل نقطه ای ایستگاه های آب و هواشناسی
  • شیپ فایل نقطه ای مناطق شهری
  • شیپ فایل نقطه ای شامل تلنبه ها، مزرعه ها، روستاها و برخی از مناطق گردشگری

 

رمز فایل: www.zaringis.ir


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مجموعه نقشه های رقومی شهرستان ورزقان

بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان

اختصاصی از فی لوو بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری:شیراز

سال برگزاری:1389

تعداد صفحه:14

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

چکیده

سازمان ها در مسیر تطبیق خود با تغییرات مداوم ناگزیرند فرآیندهای نوآوری را تقویت و حمایت نمایند. برای رسیدن به این منظور سازمان ها می بایست از اهرم هایی برای تسهیل و تقویت این فرآیندها در سازمان استفاده و بسترهای لازم را برای آن فراهم نمایند. این مقاله به تشریح اثرات اتخاذ سیاست های بازاریابی داخلی بر نوآوری می پردازد. مقاله از نوع مروری است که با بررسی کتب و مقالات مرتبط در چارچوب مطالعه کتابخانه ای تدوین گردیده است. در این مقاله حوزه های تاثیرگذار بر روی موفقیت یا شکست سازمان در نوآوری شامل : فرهنگ سازمانی، ساختارها و فرآیندها، ارتباطات با کارکنان و فضا برای ابتکار، کارکنان، شایستگی های کلیدی و یکپارچگی بررسی، سپس نقش بازاریابی داخلی در هر یک از این حوزه ها تشریح گردیده است. نتایج بررسی نشان می دهد که در هر یک از این حوزه ها بازاریابی داخلی نقش مهم و کلیدی ایفا نموده و منجر به بیشتر شدن احتمال موفقیت سازمان در نوآوری می شود.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی نقش بازاریابی داخلی بر نوآوری در سازمان

quantum fundation

اختصاصی از فی لوو quantum fundation دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

quantum fundation


quantum fundation

کتاب quantum fundation که درباره کوانتوم بنیادی و مطلاب اساسی کوانتوم مکانیک است 


دانلود با لینک مستقیم


quantum fundation

بررسی نقش مدیریت دانش ضمنی در کسب مزیت رقابتی ( شرکت پتروشیمی جم)

اختصاصی از فی لوو بررسی نقش مدیریت دانش ضمنی در کسب مزیت رقابتی ( شرکت پتروشیمی جم) دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی نقش مدیریت دانش ضمنی در کسب مزیت رقابتی ( شرکت پتروشیمی جم) که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری کنفرانس:شیراز

سال برگزاری کنفرانس:1389

تعداد صفحه مقاله:14

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

چکیده

هدف این مقاله بررسی نقش مدیریت دانش ضمنی به عنوان یک منبع مزیت رقابتی در شرکت پتروشیمی جم می باشد. در تحقیقات موجود بیشتر به بعد دانش آشکار پرداخته شده و اداره دانش ضمنی در سازمان ها کمتر مورد توجه قرار گرفته است. بنابراین در این پژوهش استفاده از دانش ضمنی با تأکید خاص روی اهمیت آن و کاربردش در سازمان در جهت کسب مزیت رقابتی مورد توجه قرار گرفته است. به همین منظور سطوح اساسی مدیریت دانش ضمنی بر اساس مطالعات انجام گرفته شناسایی شده و در نهایت تأثیر آنها در مزیت رقابتی مؤسسه بررسی شده است. جامعه آماری تحقیق کارمندان رسمی شرکت پتروشیمی جم است که 766 نفر می باشند و نمونه آماری 110 نفر می باشند که به صورت تصادفی در بین واحدهای مختلف شرکت پرسشنامه توزیع گردید. روایی دو پرسشنامه مربوط به مدیریت دانش ضمنی و مزیت رقابتی با نظر اساتید تأیید و پایایی آن ها با آلفای کرونباخ برای پرسشنامه اول 0/92 و پرسشنامه مزیت رقابتی 0/84 به دست آمد. یافته ها نشان می دهد که تکامل، حیات بخشی و انتقال دانش ضمنی به عنوان مؤلفه های مدیریت دانش ضمنی با مزیت رقابتی در شرکت پتروشیمی ارتباط دارد. و از بین این مولفه ها تکامل دانش ضمنی به شدت در ارتباط با مزیت رقابتی بود. البته با توجه به این که تحقیق حاضر در شرکت پتروشیمی جم انجام شده است، صرفا در همین قلمرو سازمانی قابلیت تعمیم دارد و نمی توان نتایج حاصل از آن را به کل مجتمع های پتروشیمی ایران یا سایر سازمان ها تعمیم داد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی نقش مدیریت دانش ضمنی در کسب مزیت رقابتی ( شرکت پتروشیمی جم)

دانلود کتاب لغات 504

اختصاصی از فی لوو دانلود کتاب لغات 504 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود کتاب لغات 504


 دانلود کتاب لغات 504

این کتاب به ترجمه لغات کتاب بسیار معروف  504 Absolutely Essential Words پرداخته است و درواقع این چکیده ای از این کتاب در  48  صفحه است. برای کسانی که نمیدانند بد نیست که یاداور شوم  این کتاب مطرح ترین کتاب لغت است که برای کنکور ها و آزمونهای ورودی ارشد سراسرس و آزاد بسیار از آن استفاده میشود و درواقع نویسنده  کتاب 504 لغت بسیار کاربردی را انصافا با دقتی خاص گردآوری کرده است


دانلود با لینک مستقیم


دانلود کتاب لغات 504