فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله با موضوع بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان

اختصاصی از فی لوو مقاله با موضوع بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

چکیده: این پژوهش با هدف بررسی تأثیر ویژگیهای خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان این شرکت
در کل کشور انجام شده است. محدوده تحقیق شامل کارکنان بخش خدمات پس از فروش و نمایندگیهای مجاز شرکت پارسخودرو که در
زمان اجرای این تحقیق فعال است. جهت پژوهش و جمعآوری دادهها از پرسشنامه محققساخته استفاده شده که با توزیع 712 نفر )حجم
0 محاسبه شد. جهت تجزیه و تحلیل دادهها از آزمون / نمونه(، 701 نفر پرسشنامه را عودت دادند. پایایی پرسشنامه از طریق آلفای کرونباخ 20
رگرسیون و ضریب همبستگی اسپیرمن، دوربین واتسون و آزمون فریدمن، تحلیل تشخیصی، در نرمافزار SPSS استفاده شده است. نتایج
تحلیل تابع تشخیصی نشان داد که میزان اثر گذاری عوامل انگیزشی از سطح معناداری کمتر است. بنابراین برای بررسی ارتباط بین متغیر
اساسی و رضایت از آزمون اسپیرمن استفاده شد که نتایج حاصل از این آزمون نشان داد ارتباط معناداری بین عوامل عملکردی خدمات پس از
فروش شرکت پارس خودرو با رضایت مشتریان وجود ندارد بر همین اساس میزان ضرایب استاندار شده از توابع نشان داد که عوامل عملکردی
95 درصد و عوامل اساسی 27 درصد بر رضایت مشتریان تأثیرمی گذارند؛ پس از رتبه بندی رضایتمندی مشتریان در سه سطح )ضعیف، متوسط
و خوب( در تابع تشخیصی حاکی از نارضایتی مشتریان میباشد.


دانلود با لینک مستقیم


مقاله با موضوع بررسی تأثیر عوامل انگیزشی خدمات پس از فروش شرکت خودروسازی پارسخودرو بر رضایت مشتریان
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.