فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله لاتین تحت عنوان پیش بینی توزیع دما در چاههای هوشمند

اختصاصی از فی لوو دانلود مقاله لاتین تحت عنوان پیش بینی توزیع دما در چاههای هوشمند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله لاتین تحت عنوان پیش بینی توزیع دما در چاههای هوشمند


دانلود مقاله لاتین تحت عنوان  پیش بینی توزیع دما در چاههای هوشمند

فرمت مقاله : پی دی اف (PDF) 

تعداد صفحات : 19

سال چاپ :2008

شماره مقاله : SPE 114772

 

این مقاله یک روش محاسباتی جهت بدست آوردن توزیع دما در طول چاه ارائه میدهد. جهت بدست آوردن توزیع دما معادلات مختلفی نظیر معادله موازنه مواد، معادله موازنه انرژی، مدل دمایی برای چاه، معادله انتقال حرارت در چاه حل شده و معادله نهایی بدست می آید.

چکیده :

فناوری سیستم چاه هوشمند، نظارت درون چاهی و منطقه­ای، کنترل تولید مایع در زمانهای واقعی را ممکن می­سازد و اجازه می­دهد تا تصمیم گیری در خصوص کنترل چاه را به خوبی اجرا کرد بطوریکه بازیافت را بهینه نموده و از مشکلات آینده جلوگیری می­نماید. در حال حاضر معمولا فشار و دمای ته چاهی مانیتور می­شود البته اغلب تنها داده های فشار جهت تهیه اطلاعات کلیدی در مورد عملکرد درون چاهی مورد استفاده قرار می­گیرد. اندازه گیریهای دما این پتانسیل را دارد که به اندازه داده های فشار در انعکاس عملکرد تولید چاه و مخزن مفید باشد. با این حال، در حال حاضر مدلهای موجود قادر به شبیه سازی درست پروفایل دما در یک چاه هوشمند نیستند.

این مقاله یک زیر بنای نظری برای تفسیر داده­های درجه حرارت فراهم می­کند. یک مدل دمایی جدید برای جریان چند فازی با تغییرات (احتمالی) فاز در یک فرآیند تکمیل هوشمند ارائه شده است. عملکرد دمایی مخزن نیز مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و با مدل دمایی چاه هوشمند ادغام شده است.

در این مقاله سه مورد خاص جهت کاربرد این مدل ارائه شده است. این مثالها نشان می­دهند یک پاسخ دمایی کوچک اما مهم را می­توان در سیستم پیچیده یک چاه هوشمند در تعادل با مخزن مشاهده نمود. مقدار سیگنال مورد استفاده جهت تشخیص میزان نفوذ برای محلهای نفوذ و شیبهای مختلف اندازه گیری شده است. اهمیت دقت اندازه گیری نیز بحث شده است.

 

کلمات کلیدی:

intelligent wells, temperature model, heat transfer, reservoir performance,general solution, asymptotic solution

چاه هوشمند- توزیع دما- توزیع فشار- مدل دمایی- دانلود مقاله- دانلود مقاله رایگان نفتی- دانلود مقاله اس پی ای- مقاله اس پی ای- دانلود مقاله SPE- دانلود رایگان مقاله SPE- دانلود مقاله نفتی-SPE 114772

اگر به ترجمه تخصصی و روان این مقاله نیاز دارید درخواست خود را به این آدرس ایمیل کنید:

petrokadeh@yahoo.com

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله لاتین تحت عنوان پیش بینی توزیع دما در چاههای هوشمند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.