فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور

اختصاصی از فی لوو شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
چکیدههدف کلی این پژوهش شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزش کشور بود. جامعۀ آماری پژوهش را مسئولان ستادی وزارت ورزش و جوانان، مسئولان کمیتة ملی المپیک و رؤسای فدراسیون­های ورزشی (80 نفر) تشکیل می­دادند. نمونه با جامعۀ آماری برابر بود و 67 پرسشنامه به‌درستی برگشت داده شد. ابزار ‌اندازه­گیری، پرسشنامۀ محقق‌ساخته بود که موانع بازاریابی ورزشی را با 40 سؤال در پنج حیطۀ موانع اقتصادی، حقوقی، مدیریتی، ساختاری و محیطی می­سنجید. روایی پرسشنامه توسط 10 نفر از متخصصان تأیید شد و پایایی آن در یک مطالعۀ مقدماتی 86/0 به‌دست آمد. نتایج تجزیه‌وتحلیل داده­ها نشان داد که موانع بازاریابی ورزشی به‌ترتیب حقوقی، ساختاری، مدیریتی، محیطی و اقتصادی بودند. سیاستگذارانصنعتورزشکشورمی­توانندچنینموانعیرا قبلازتدوینراهبردهایتوسعۀبازاریابی ورزشیو تعیین اولویت­هایآنمدنظرقراردهند.

دانلود با لینک مستقیم


شناسایی موانع بازاریابی ورزشی ایران از دیدگاه مدیران ورزشی کشور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.