فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع. doc

اختصاصی از فی لوو پروژه جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع. doc


پروژه جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع. doc

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 22 صفحه

 

چکیده:

یکی از مطالبی که در نام سازی برای محصولات کمتر مورد توجه قرار گرفته است، اخلاقیات در نام سازی می‌باشد. در این مقاله اهداف نام سازی، مسئولیت اجتماعی، عوامل موثر برخرید اخلاقی، نقص‌های مدل‌های نام سازی، ارتباط آن با شهرت شرکت و دیدگاههای مرتبط با آن و لزوم توجه به نظرات اخلاقی تشریح شده است.

 

مقدمه:

در مدلهای مرسوم نام و نشان تجاری کالا، ارزش ویژه نام و نشان بوسیله عملکرد اقتصادی در دوره‌های مالی تعریف و ارزیابی می‌شود. امروزه علاقه به تحقیق در زمینه اخلاقیات بازاریابی و مسائل اجتماعی و قدرت اجتماع در حال رشد است و نام‌های تجاری در خیلی از جنبه‌های زندگی انسان مرسوم هستند. نام‌های تجاری در سبک زندگی و فرهنگ تاثیر داشته و حتی معرف آن هستند نام‌های تجاری در حال نفوذ به زندگی شخصی افراد هستند و ممکن است ارزشها، اعتقادات، سیاستها و حتی روح افراد را تحت تاثیر قرار دهند.

ایجاد نام و نشان تجاری فراتر از زمینه بازاریابی و تبلیغات رفته است و به همان اندازه که ساختاری اقتصادی دارد ساختاری اجتماعی نیز دارد. تبلیغات یک عامل نمایان بازاریابی است اما نام و نشان، مرکز ارتباطات بازاریابی است و اغلب چالشها در تبلیغات از استراتژی نام و نشان نشأت می‌گیرد.

 

فهرست مطالب:

چکیده

1- مقدمه

2- ایجاد نام و نشان تجاری اخلاقی1

3- اهداف سئوال برانگیز نام سازی

4- آسیب پذیری نام و نشان تجاری

5- تصاویر چندگانه نام و نشان تجاری

6- نقص در مدل‌های مربوط به نام و نشان تجاری

7- ارزش ویژه نام و نشان

8- نام سازی و مسئولیت اجتماعی شرکت

9- نام سازی اخلاقی و اعتبارشرکت

10- توجه مشتریان به اخلاقیات نام و نشان

11- نتیجه گیری

مراجع

 

منابع و مأخذ:

دفت، ریچارد ال. 1382. تئوری و طراحی سازمان. ترجمه پارساییان و اعرابی. تهران: فرهنگ و مدیریت.

کتلر، فیلیپ و آرمسترانگ، گری. 1383. اصول بازاریابی. ترجمه بهمن فروزنده. تهران: آتروپات.

Atilgan, E. et. al. 2005. Determinants of brand equity : A verification apporoachin the beverage industry in Turkey. Marketing intelligence& Planning 23(3).

Garrigab, M. et. al. 2001. The myth of ethical consumer. Journal of consumer marketing 18(7).

Creen, E. H. et. al. 1997. The influence of firm behavior on purchase intent. Journal of consumer marketing 14(6).

Kanter, J. 2002. Ethical attitudes and ethical behavior. International Journal of Manpower 23(8).

Pierdre, S. et. al. 2003. Ethic in consumer choice. Europan Journal of marketing 37(10).

Fan, Y. 2005. Ethical branding and corporate reputation. Corporate Communication: An international Journal 10(4).


دانلود با لینک مستقیم


پروژه جنبه های اخلاقی نام و نشان تجاری در افزایش اعتبار شرکت در اجتماع. doc
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.