هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار
11 صفحه
هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار
چکیده
این مقاله به موضوع هوش هیجانی و کاربرد آن در مدیریت سازمانها میپردازد. هوش هیجانی تعریف شده و با هوش تحصیلی مقایسه میشود. شرایط بروز هوش هیجانی و استعدادهای فردی برای ایجاد هوش هیجانی تشریح میشوند.سپس کاربرد هوش هیجانی در مدیریت بازار بررسی میشود. همچنین به موضوع هوش بین قردی، امید و خوشبینی و نقش آنها در مدیریت بازار پرداخته میشود.
کلیدواژه هوش هیجانی؛ هوش تحصیلی؛ هوش بین فردی؛ مدیریت بازار
هوش هیجانی ابزاری نوین در مدیریت بازار