فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی1391

اختصاصی از فی لوو پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی1391 دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی1391

  پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم‌نیا و فاطمی 1391 دارای 21 گویه می‌باشد. موضوع ارزش برند،‌به عنوان یکی از موضوعات مهم برای مدیران بازاریابی در دهه 1990 بوده است. اندازه گیری و مدیریت ارزش برند نیز موضوعی است که به طور مداوم در ادبیات بازاریابی مطرح شده است(کیم و کیم، 2005). همچون دیگر دارایی‌های غیرملموس، ارزش ویژه برند نیز می‌تواند به ابزاری قدرتمند در بازار رقابتی تبدیل گردد(ژو و چن، 2010). ارزش ویژه برند شامل دارایی‌های مالی و عوامل مرتبط با آن است. ارزش برند را می توان به عنوان ارزشی که به محصول اضافه می‌شود یا ارزش ادراک شده از محصول در ذهن مشتری در نظر گرفت.

  مولفه‌های پرسشنامه: آکر، ارزش برند را شامل ابعاد آگاهی از برند، کیفیت ادراک‌شده، تداعی برند، وفاداری به برند، و دیگر دارایی‌های برند(چون حقوق معنوی و کانال‌های توزیع و نظایر آن) بیان کردند.


دانلود با لینک مستقیم


پرسشنامه ارزش ویژه برند رحیم نیا و فاطمی1391
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.