
لینک پرداخت و دانلود *پایین صفحه*
فرمت فایل : Word(قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه :33
فهرست مطالب:
مقدمه
تبلیغات محیطی
هدف تبلیغات محیطی
ضوابط تبلیغات محیطی
پیامدهای تبلیغات محیطی
مبارزه با تبلیغات محیطی نامناسب
تاریخچه تبلیغات محیطی
قوانین مربوط به تبلیغات محیطی
صدور مجوز تبلیغات محیطی
تبلیغات محیطی از دیدگاه شهروندان
بیلبورد یا نمایشگر
نتیجه گیری
منابع و مآخذ :
مقدمه
امروزه به دلیل رقابت شدید تولیدکنندگان کالا و خدمات، قدرت انتخاب مردم افزایش یافته و «تبلیغات شهری – محیطی» به عنوان یک صنعت مدیریتی به عاملی برای اطلاعرسانی و بازاریابی تبدیل شده است و در این راستا شرکتهای تبلیغاتی از علوم ارتباطات و روانشناسی برای جلب توجه مردم و بازاریابی بیبهره نماندهاند.
با گسترش شهرنشینی و ماشینی شدن جوامع، پیامهای تبلیغاتی یکی از مراجع فکری مردم به شمار رفته و بر همین اساس روزانه هزاران پیام تبلیغاتی صوتی – بصری، متفاوت و گاه متضاد، در معرض دید شهروندان قرار میگیرد. از همین رو تاثیر عظیم تبلیغات بر شکلدهی افکار عمومی جوامع، ضرورت یکپارچگی نظام تبلیغات شهری، مدیریت واحد و سازماندهی این عرصه را دو چندان میکند.
تحقیق در مورد تبلیغات محیطی