فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد بازاریابی

اختصاصی از فی لوو تحقیق در مورد بازاریابی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد بازاریابی


تحقیق در مورد بازاریابی

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

  

تعداد صفحه61

                                                             

فهرست مطالب

 

 

انواع بازاریابی

 

چهار شرط اصلی تشکیل بازار:

 

انواع بازار

 

فلسفه تولید گرا Production Concept:

 

  • تامین کنندگان : material (موارد اصلی کار) مثل ایرلاین که یک تامین کننده برای آ‍ژانس است.
  • واسطه ها : مثل الف – عوامل بازاریابی که بخشی از واسطه ها هستند. ب – واسطه مالی از قبیل بانکها ، موسسات مالی و اعتباری پ – واسطه فروش مثل آ‍ژانسهای خرده فروش

 

نحوه عملکرد هر یک از واسطه ها در فروش تاثثر می گذارند . در اینجا عوامل باز اریابی مربوط به مجموعه درونی نبوده بلکه افرادی هستند که از بیرون روی سیستم ما تاثیر می گذارند.

 

  • مشتریان : الف – مصرف کنندگان (خود مصرف کننده) ب – مصرف کننده صنعتی پ – واسطه ها (که بانیت فروش می خرند) ت- مصرف کنندگان دولتی (سازمانهای دولتی) ث – مصرف کنندگان بین المللی (افراد خارجی که In coming هستند).

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد بازاریابی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.