لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*
فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه14
فهرست مطالب
مشخصات کلی
موضوع درس
هدف کلی
رئوس مطالب
هدفهای جزئی
اهداف رفتاری
در پایان درس از دانشآموزان انتظار میرود:
1-1 دانشآموز پراکندگی جمعیت در دو نیمکره را توضیح دهد (شناختی ـ دانش)
1-2 دانشآموز نواحی پرجمعیت جهان را نام میبرد (شناختی ـ دانش)
2-1 دانشآموز عوامل جغرافیایی در پراکندگی جمعیت جهان مانند ارتفاع، آب و هوا، آب و خاک، منابع معدنی، سواحل و گذرگاه را به درستی نام میبرد (شناختی ـ دانش)
2-2 دانشآموز تاثیر و مفهوم عوامل جغرافیایی را در جذب و دفع جمعیت در مناطق مختلف را توضیح میدهد (شناختی ـ درک و فهم)
2-3 دانشآموز پراکندگی جمعیت جهان در روی نقشه نشان میدهد (شناختی ـ کاربرد)
2-4 دانشآموز اطلاعاتی را که در درس بدست آورده را روی نقشه و جدول صفحه 73 درهم میآمیزد و نتیجه میگیرد (شناختی ـ ترکیب)
2-5 دانشآموز عوامل جذب و دفع در پراکندگی جمعیت را در این درس مقایسه میکند (شناختی ـ قضاوت)
2-6 دانشآموز مکانهای پرجمعیت جهان را روی نقشه علامتگذاری میکند (روانی ـ حرکتی)
3-1 دانشآموز مفهوم مهاجرت را تعریف میکند (شناختی ـ دانش)
3-2 دانشآموز تفاوت عمده دلایل و علل مهاجرت را جدا میکند (شناختی ـ تجزیه و تحلیل)
3-3 دانشآموز متن درس را به
مشخصات کلی
موضوع درس
هدف کلی
رئوس مطالب
هدفهای جزئی
اهداف رفتاری
در پایان درس از دانشآموزان انتظار میرود:
1-1 دانشآموز پراکندگی جمعیت در دو نیمکره را توضیح دهد (شناختی ـ دانش)
1-2 دانشآموز نواحی پرجمعیت جهان را نام میبرد (شناختی ـ دانش)
2-1 دانشآموز عوامل جغرافیایی در پراکندگی جمعیت جهان مانند ارتفاع، آب و هوا، آب و خاک، منابع معدنی، سواحل و گذرگاه را به درستی نام میبرد (شناختی ـ دانش)
2-2 دانشآموز تاثیر و مفهوم عوامل جغرافیایی را در جذب و دفع جمعیت در مناطق مختلف را توضیح میدهد (شناختی ـ درک و فهم)
2-3 دانشآموز پراکندگی جمعیت جهان در روی نقشه نشان میدهد (شناختی ـ کاربرد)
2-4 دانشآموز اطلاعاتی را که در درس بدست آورده را روی نقشه و جدول صفحه 73 درهم میآمیزد و نتیجه میگیرد (شناختی ـ ترکیب)
2-5 دانشآموز عوامل جذب و دفع در پراکندگی جمعیت را در این درس مقایسه میکند (شناختی ـ قضاوت)
2-6 دانشآموز مکانهای پرجمعیت جهان را روی نقشه علامتگذاری میکند (روانی ـ حرکتی)
3-1 دانشآموز مفهوم مهاجرت را تعریف میکند (شناختی ـ دانش)
3-2 دانشآموز تفاوت عمده دلایل و علل مهاجرت را جدا میکند (شناختی ـ تجزیه و تحلیل)
3-3 دانشآموز متن درس را به
تحقیق در مورد طرح درس جغرافی سوم راهنمایی