فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارائه مدل پیش بینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی

اختصاصی از فی لوو پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارائه مدل پیش بینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارائه مدل پیش بینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی


پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارائه مدل پیش بینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی

این فایل در قالب  پی دی اف و 239 صفحه می باشد.

 

این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

 

چکیده

بیشتر برخوردهای ۱ رخ داده شده در تقاطعها مربوط به حرکتهای گردش به چپ وسایل نقلیه میباشد. بنابراین مهندسین حمل و نقل برای حل این مشکل و کاهش برخوردها و در نتیجه بهبود ایمنی در طول راههای شریانی از مدیریت دسترسیها به عنوان ابزاری موثر، جهت بهبود مشخصات ایمنی سیستم راهها استفاده میکنند. استفاده از میانهها جهت جداسازی و تفکیک حرکتها یکی از تکنیکهای مدیریت دسترسی راهها میباشند. به عنوان مثال بجای حرکت گردش به چپ مستقیم میتوان از حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان که از ایمنی بالاتر برخوردار است، استفاده نمود. هدف از این مطالعه ارائه مدلهای پیشبینی نرخ برخوردها برای حرکت گردش به چپ مستقیم و حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی میباشد. بدین منظور با توجه به متغیرهای تأثیرگذار در ایمنی تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی مانند: حجم گردش به چپهای وسایل نقلیه در راه اصلی و فرعی، حجم وسایل نقلیه عبوری مستقیم در راه اصلی و فرعی، عرض خطوط عبوری، عرض میانهها و با استفاده از آنالیزهای رگرسیون خطی اقدام به ارائه چهار مدل نرخ برخورد برای حرکت گردش به چپ مستقیم از راه فرعی به اصلی و سه مدل نرخ برخورد برای حرکت گردش به راست بعلاوه دوربرگردان نمودهایم. استفاده Synchro در این تحقیق برای اعتبارسنجی و تأیید مدلهای نهایی ارائه شده از نرمافزار شبیهسازی شده است. با استفاده از نتایج مدلهای ارائه شده میتوان ایمنی حرکتهای گردش به چپ مستقیم از راه فرعی به اصلی و گردش به راست بعلاوه دوربرگردان را در تقاطعهای بدون چراغ راهنمایی بررسی کرد و تکنیکهای مدیریت دسترسی تقاطعها را جهت بهبود ایمنی تجزیه و تحلیل نمود. در نتیجهگیری این تحقیق راهکارهایی جهت افزایش ایمنی تقاطعها با توجه به کنترل حرکت گردش به چپ مستقیم با استفاده از میانهها، پیشنهاد شده است.


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد عمران ارائه مدل پیش بینی نرخ برخوردهای ترافیکی در تقاطع های بدون چراغ راهنمایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.