فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)
تعداد صفحه:96
فهرست:
- اساس یادگیری کارمحور
یادگیری
انواع یادگیری
موردی برای یادگیری کار محور
تعریف یادگیری کار محور
بعد ا ز ارائه موردی برای یادگیری د رکا ر حال ما نیاز به اظهار نظر کردن راجع به اینکه چگونه تمایل داریم اصضلح یادگیری کار محور را بکاربگیریم داریم
نخستین مسله اینست که ما بایستی محتوی این کتاب را بکارگیری یادگیری کار محوری که به عنوان رویکردی که صرفاً برای دانش آموزانی که در خارج از کلاس به عنوان بخشی از زمان کلاس محسوب میشود اقدام به یادگیری میکنند تمایز قائل شویم .
نایلور در سال 1997 گفت که یادگیری کار محور بخشی از رویکرد 3 بخشی گذر از مدرسه به کار که مستلزم یادگیری مدرسه محور و پیوند دادن فعالیتها است ایده ها در بکارگیری یادگیری کار محور این موضوع بالا نیست ما اینجا بیشتر با یادگیری بزرگسالان در حین کار به جای یادگیری بچه های مدرسه درباره کار ، قبل از فراغت از مدرسه علاقمند هستیم ( این بدان معنی نیست که بسیاری از رویکردهایی که ما بعداً توصیف میکنیم درباره پچه ها نمیتواند بکار برده شود در عوض ما قصد داریم عطف توجه خاصی را برای این دست نامه ایجاد کنیم .
زمانی که در سازمانها به کار اشاره میکنیم فقط اشتغال کارمزده شدعت رات معنی نمی کنیم ، برای مثال افراد بسیاری در خانه کار میکنند یا خویس فرما هستند و یا کار داوطلبانه بدون دستمزد انجام میدهمد بنابراین ما به کار در وسیع ترین معنای آن علاقمند بودیم به رغم اینکه مثالهای ما وموردهای ما در درجه اول زندگی سازمانی ترسیم خواهد شد .
تحقیق ئرمورد یادگیری