عنوان مقاله :
نگرش نسبت به آگهی ویروسی: گسترش مدل های تبلیغات سنتی به تبلیغات تعاملی
توضیحاتی در مورد مقاله:
به عنوان یک شکل از تبلیغات، تبلیغات ویدیوهای ویروسی(vv) از آن جهت متمایز است که رسانه ارتباطی آن، به جای رسانه های رسمی ارتباطات اجتماعی بین افراد است. پس از مشاهده تبلیغات vv ، مردم در دو فرایند مستقل اما مرتبط قرار می گیرند، یعنی به اشتراک گذاری ویدیو و پردازش اطلاعات نام تجاری جاسازی شده. تحقیقات قبلی تعامل بین این دو فرایند را در نظر نگرفته است. این مطالعه، به واسطه نگرش نسبت به مدل تبلیغات ارائه شده توسط Mackenzie, lutez و belch (1986) توسعه می یابد.
برای دریافت کل مقاله مراحل خرید مقاله را تکمیل نمایید.
دانلود مقاله نگرش نسبت به آگهی ویروسی: گسترش مدل های تبلیغات سنتی به تبلیغات تعاملی