فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بخش بندی در بازارهای تجاری

اختصاصی از فی لوو بخش بندی در بازارهای تجاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بخش بندی در بازارهای تجاری که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده است آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری:شیراز

سال برگزاری:1389

تعداد صفحه:10

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

نویسند‌گان:
مجید اسماعیل پور - استادیار گروه مدیریت بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر
حمیده افشار جهانشاهی - دانشجوی کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی دانشگاه خلیج فارس بوشهر

 

چکیده

در این مقاله مفهوم بخش بندی بازاریابی با تاکید بر لزوم آن در بازاریابی تجاری توسعه داده خواهد شد. اصول مورد استفاده در بخش بندی بازارهای تجاری بررسی خواهد شد، و بحث بر دیدگاه های مورد استفاده توسط مدیران بازاریابی برای بخش بندی بازار متمرکز خواهد بود. همچنین توسعه فرایند تصمیم گیری در مورد بخش بندی بازار تشریح خواهد شد. سرانجام، ارزیابی جایگاه فعلی بخش بندی در بازارهای تجاری بررسی خواهد شد. شواهد قابل توجهی برای این نتیجه گیری وجود دارد که تقسیم بازار، آن چنان که در بازاریابی مصرفی مورد استفاده قرار گرفته، در بازاریابی صنعتی به دلیل مشکلاتی که در تقسیم بندی بازارهای صنعتی وجود دارد، به شکلی کارآمد به کار گرفته نشده است و در عمل در مواردی که بخش بندی در بازارهای تجاری صورت می گیرد، تاکید عمدتا بر روی استفاده از متغیرهای بخش بندی کلان است.


دانلود با لینک مستقیم


بخش بندی در بازارهای تجاری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.