چکیده : مدیریت در سازمان برای نیل به اهداف خود به دنبال استقرار نظامات و سیستم هایی می باشد تا فضای مساعد برای افزایش بهره
وری را تضمین کند. از مهمترین این نظامات ، سیستم ارزیابی عملکرد کارکنان جهت بررسی رفتارها و قابلیت های آنان و رشد و شکوفایی آنان
برای رسیدن به اهداف سازمان می باشد. در این مقاله با استفاده از روش ویکور فازی به ارزیابی عملکرد کارکنان آموزش و پرورش براساس
استرس شغلی پرداخته شده است و سپس با استفاده از روش های آماری مناسب به تحلیل نتایج به دست آمده پرداخته شده است. با توجه به
نتایج به دست آمده مهمترین شاخص مؤثر بر عملکرد کارکنان در حوزه آموزش و پرورش در زمینه استرس شغلی تصمیم گیری های حساس
می باشد .در پایان نتیجه گیری می شود که بین عملکرد کارکنان و استرس شغلی ارتباط معنا داری وجود دارد.
چاپ شده در کنفرانس ملی رویکردهای نوین در مدیریت کسب و کار
مقاله با عنوان ارائه الگویی برای ارزیابی عملکرد کارکنان آموزش و پرورش بر اساس استرس شغلی با استفاده از روش ویکور فازی