قالب بندی : PDF
شرح مختصر : در این پروژه به بررسی انواع سیستمهای تعلیق با توجه به جلو محرک، عقب محرک و چهار چرخ محرک بودن آنها پرداخته می شود و مزایا و معایب هریک بیان می گردد. سپس هندسه مرکز و محورهای غلتش بیان می گردد. در پایان حرکت چرخ ها و زوایای چرخ و فرمان و همچنین تاثیر نیروهای مختلف روی تغییرات زوایا و موقعیت چرخ ها بررسی می گردد.
شامل 343 صفحه پایان نامه در قالب PDF
فهرست :
فصل اول
انواع سیستمهای تعلیق و محرک
اکسل های عقب و جلو
سیستم تعلیق مستقل
نیازمندی های سیستم تعلیق
سیستم تعلیق طبق دار دوبل
سیستم تعلیق مک فرسون استرات و استرات دمپر
سیستم تعلیق بازوی کشنده اکسل عقب
سیستم تعلیق شبه بازوی کشنده اکسل عقب
اکسل یکپارچه
طراحی استاندارد موتور جلو
مزایا و معایب طراحی استاندارد
اکسل غیر محرک جلو
اکسل متحرک عقب
موتور عقب و مرکزی
محرک جلو
انواع طراحی
مزایا ومعایب محرک جلو
اکسل جلو محرک
اکسل عقب محرک
چهار چرخ محرک
مزایا ومعایب چهار چرخ محرک
انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودروهای شهری ومسافری
انتخاب دستی چهار چرخ محرک در خودرو های باری و سنگین
چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری در اصل جلو محرک
چهار چرخ محرک دائمی؛ خودروی سواری بر اساس طراحی استاندارد
نمونه پایان نامه جامع با موضوع: اصول مهندسی سیستم های تعلیق و محرک