فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

مقاله ای کامل در مورد اضطراب

اختصاصی از فی لوو مقاله ای کامل در مورد اضطراب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله ای کامل در مورد اضطراب


مقاله ای کامل در مورد اضطراب

 این مقاله 21 صفحه ای در قالب word بوده و قابل ویرایش میباشد و تمام صفحات آن دارای حاشیه و همچنین پس زمینه میباشد و به شرح تمام موضوعات مربوط به اضطراب به صورت کامل پرداخته است.

قسمت هایی از مقاله :

مقدمه:

اضطراب :

در انجام هر کاری بطور مطلوب اضطراب تا اندازه ای طبیعی و ضروری است. به عنوان مثال غیر ممکن است که بخواهید از عرض خیابان به سلامت عبور کنید و کمی مضطرب نشوید. با این وجود اضطراب بسیار شدید یا خیلی کم همیشه بر روی هر کاری اثر زیان آوری دارد. اگر اضطراب خیلی بالا یا خیلی پائین باشد، در هر کاری از بازی تنیس گرفته تا امتحانات و کار کردن. عملکرد مختل خواهد شد. اما در این بین اینها درجه ایده آلی از اضطراب وجود دارد که سبب بهترین عملکرد می شود.

تعریف اضطراب:

مشکلات زیادی در رسیدن به تعریف دقیقی از اضطراب وجود دارد. اکثر نظریه پردازان با لانگ توافق نظر دارند که اضطراب به مفهوم فرضی است. این مفهوم همچنین ذهنی است که وجود خارجی ندارد. اما ممکن است در توضیح پدیه های قابل مشاهده مفید باشد. لانگ یک الگوی سه نظامی از اضطراب پیشنهاد کرده است که در شناخت تعاریف بالقوه ی مختلف اضطراب کمک زیادی زیادی نموده است. اضطراب ممکن بر حسب تفکر یا احساسات تنش یا بر حسب رفتارها تعبیر یا تفاسیر شود. نیمرخ اضطراب در اشخاص مختلف بر حسب این که کدام نظام بیشتر متأثر است متفاوت خواهد بود. این سه نظام با هم پیوستگی دارند و تأثیر مستقیمی بر همدیگر می گذارند.

 و ادامه مقاله


دانلود با لینک مستقیم


مقاله ای کامل در مورد اضطراب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.