فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق وظایف واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی ، اهمیت و جایگاه واحد مذکور

اختصاصی از فی لوو دانلود تحقیق وظایف واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی ، اهمیت و جایگاه واحد مذکور دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

لینک دانلود و خرید پایین توضیحات

فرمت فایل word  و قابل ویرایش و پرینت

تعداد صفحات: 74

 

«مقدمه»

هدف نهائی تامین اجتماعی ، ایجاد اطمینان خاطر اقتصادی و اجتماعی و تامین رفاه بیمه شدگان در زمان حال و آینده است، حصول این هدف از طریق فراهم آوردن امکان برخورداری جامعه تحت پوشش از مزایای تامین اجتماعی و بر مبنای شناسایی و نامنویسی از بیمه شدگان و جمع آوری و نگهداری و در نهایت استخراج و احتساب و اعلام سابقه پرداخت حق بیمه جهت برخورداری از کمکهای کوتاه مدت و بلند مدت در حیطه وظایف واحد حسابهای انفرادی و نامنویسی می باشد.

نوشتار حاضر تلخیصی از اقدامات انجام شده جهت آموزش کارکنان واحد حسابهای انفرادی و نامنویسی بوده که جهت ارائه در دوره های آموزش عمومی و آشنائی کارکنان سایر واحدها تهیه شده ، امید است مفید فایده واقع شود.

***********************************************

فصل اول

« وظایف واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی ، اهمیت و جایگاه واحد مذکور»

در واحدهای اجرایی سراسر کشور واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی به جهت نوع کار و وظیفه ای که بر عهده دارد یکی از مهمترین و حساسترین بخشها در اجرا محسوب می شود.کلیه امور خدماتی که توسط این بخش و برخی بخشهای سازمان به بیمه شدگان ارائه میگردد در راستای ماده 3 قانون تامین اجتماعی بوده که شامل موارد ذیل است :

الف - حوادث و بیماریها.

ب - بارداری .

ج - غرامت دستمزد .

د - از کارافتادگی .

ه _ بازنشستگی .

و - مرگ .

ز - مقرری بیمه بیکاری .

این ماده دارای دو تبصره به شرح ذیل نیز میباشد.

تبصره 1- مشمولین این قانون از کمکهای ازدواج و عائله مندی طبق مقررات مربوط برخوردار خواهند شد .

تبصره 2 - ملاک تشخیص سن برای برخورداری از مزایای قانون تامین اجتماعی ، شناسنامه ای است که در بدو بیمه شدن به سازمان تامین اجتماعی ارائه شده یا میشود و هر گونه تغییراتی که پس از آن در شناسنامه به عمل آید برای سازمان مزبورمعتبر نخواهد بود .افراد تحت تکفل بیمه شده نیز مشمول این حکم خواهند بود.

از نظر اهمیت و جایگاه سازمانی این واحد دارای چند شاخصه مهم به شرح ذیل میباشد:

تنها واحدی است که از ورود تا خروج بیمه شده از بیمه پردازی تا بازنشستگی ، فوت ،از کارافتادگی ، در زمان برخورداری از مزایایی چون مقرری بیمه بیکاری و ... یا خود بیمه شده و یا بازماندگان وی با آن ارتباط دارند.

ایجاد هر گونه اطلاعات مربوط به بیمه شده اصلی ، تبعی ، کارفرما،‌کارگاه و ... از طریق این واحد در سیستمهای بیمه ای صورت می پذیرد.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق وظایف واحد نامنویسی و حسابهای انفرادی ، اهمیت و جایگاه واحد مذکور
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.