فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق موسیقی شعر در غزلیّات سنایی

اختصاصی از فی لوو دانلود تحقیق موسیقی شعر در غزلیّات سنایی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق موسیقی شعر در غزلیّات سنایی


دانلود تحقیق موسیقی شعر در غزلیّات سنایی

چکیده :
موضوع این تحقیق با عنوان « موسیقی شعر در غزلیّات سنایی » ، و هدف از این پژوهش ؛ آشنایی با موسیقی شعر در غزلیّات سنایی است . و روش کار ، نظری و بر اساس پژوهش کتابخانه ای می باشد . ابزار آن کتاب ها و منابع مرتبط با موضوع است . مطلع هر بیت به جهت تعیین انواع موسیقی در آن ، انتخاب شده است . سپس به تقطیع ،  استخراج اوزان و نام بحرها ، پس از آن به یافتن قافیه ،‌ حدود واصناف و احیاناً عیوب آن و بررسی موسیقی درونی و معنوی در غزلیّات سنایی ، پرداخته شده است . و در پایان تحلیلی از یافته ها به عمل آمده و جمع بندی ، بیان شده است . با توجّه به بررسی های به عمل آمده ، شاعر در غزلیّاتش از 9 بحر و 50 وزن استفاده کرده است . بالاترین بسامد بحر ها را رمل و کم ترین آن ها را متقارب دارد .  او از 15 زحاف استفاده نموده است ؛ که بیش ترین  آن ها حذف و کم ترین آن ها جدع ، نحر و حذذ است . بیش تر اوزان غزلیّاتش مزاحف می باشند . بسامد اوزان دوری ، 30 غزل می باشد. از نظر نوع ردیف های به کار رفته در غزلیّات تنوّع زیادی به چشم می خورد ولی  فعل  در درجه ی اوّل قرار دارد . شماره ی  غزل های مردّف او بیش از غزل های بدون ردیف است . تعداد قافیه های مقیّد نیز بیش تر از  قافیه های مطلق می باشد . حدود  قافیه ها بر اساس کاربرد به ترتیب عبارت از : مترادف، متواتر  ، متدارک و متراکب است ؛  متکاوس وجود ندارد . از نظر موسیقی معنوی بر اساس ابیات بررسی شده به ترتیبِ بسامد تشبیه ، تضاد ،  استعاره ، تناسب ، کنایه و مجاز به کار گرفته شده است که تشبیه بیش ترین و مجاز کم ترین بسامد را داراست . موسیقی درونی نیز به ترتیبِ کاربرد ، واج آرایی ، جناس و تکرار می باشد .

فهرست مطالب
فصل اوّ ل : کلّیّات تحقیق. . . . .  . . . . ..  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . .1
مقدّمه . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 2
برخی مشکلات تقطیع. . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 4
علائم اختصاری. . . . . . . .  . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 5
نکات طرح پیشنهادی . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. ..6
فصل دوم : معرّفی سنایی و آثار او.  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  10
نام و نسب حکیم. . . .  . . . . . . . .   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
زمان و محلّ ولادت. .  . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10
 آغاز شاعری حکیم .  . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . .  . .. . . . . . . . . . . . . . . . 10
دوره های زندگی سنایی. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . .. .. . . . .  . . . . . . . . 11
افسانه ای درباره ی علّت تحوّل سنایی     . . . . . . . .  .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11
مسافرت های سنایی. . . . .   . . . . . .  . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . 12
مذهب سنایی . . . . . . . . . . . . . .  . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . .  12
ارادت حکیم به شیخ یوسف همدانی    . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . .  12
وفات سنایی  . . . .. . . . .  . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . .  13
آثار سنایی   . . . . ... . . . . . . . . .  . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . .  13
مضامین در  اشعار سنایی   . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . .. . . . . . . . .  . . . . . . . .   15
خلّاقیّت در اشعار سنایی    . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . 16
مقام سنایی. . . .. . . . . . . . . . . .  . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . .  17
زبان سنایی . . . .. . . . .  . . . . . . . . . . . . .  . . . . . .  . . . . . . . .   17                    
غزل با جلوه های عرفانی .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . .. . . . . . . . . .   18   
سنایی در غزل زهدیّه و قلندریّه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .   18   
پژوهش های انجام شده در مورد سنایی و آثارش. .  . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 19   
فصل سوم : معرّفی غزل  . . . . .. . . . .  . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . 22
غزل در لغت . . . . .. . . .. . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . 22
غزل در اصطلاح .. .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 22
غزل نام قالب یا مفهوم آن  . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . 23
حوزه ی غزل  . . . . .. . . . . .. . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . .. . . .  . . . 23
مضامین غزل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23
زبان غزل . . .. . . . .. . . . . .  . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 24
منشأ غزل. . .. . . .. . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 24
غزل در تاریخ ادبیّات   . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...  .  ..  . . .. . . . . . . 25
اقسام اصلی غزلیّات فارسی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  ..  .. . .. . . . . . . 25
دوره های مختلف غزل  . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  ..  . . .. . . .. 25
سیر غزل  . . .. . . . .. . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 26
فصل چهارم : موسیقی شعر . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . .. 31
شعر ، رستاخیز کلمات . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 31
موسیقی  . . .. . . . .. . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 32
پیوند شعر و موسیقی. . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . .. 33
انواع موسیقی شعر  .  . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . ...  . . .  ..  . . .. . . . . . . 33
عروض .  . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 33
بیت  . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .. . . . . . . 34
مصراع  . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 34
واج  .. . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 34
هجا  .. . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 35
ارکان.. . . . . . .  . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 35
سالم و مزاحف . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .. . . . . . . 36
مثمّن و مسدّس و مربّع. . . . .   . . . . . . ... . . . . . . ... . . . . . . . . .  ..  . . .. . . . . . . 36
عروض و ضرب ( عجز ) ، صدر و ابتدا. . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. ... . . . . 37
تقطیع . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .  ..  . . .. . . .. 37
مراحل تعیین وزن یک شعر فارسی   . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . .. . . . . . . 38
بحر  . . . . . . . . . . . ..  . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . . . 39
شش دایره ی مشهور بحر های عروضی . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . 40 
ذوبحرین. . . .. . . . . ..  . . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . . . 41
وزن     . . .. . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . .  . 41
تأثیرات وزن . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .  . 43
عوامل مؤثّر بر چگونگی حالت وزن   . . . ... . . . . . . .. . .. . . . . . . . . . . . .. . . . 44
عوامل تغییر دهنده کیفیت موسیقی در اوزان . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . .  . 45
اوزان و مفاهیم  . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . .  . 46
اوزان نا مطبوع. . ..  . . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .  . 48
اوزن شفّاف و اوزان کدر   . .  . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . .  . 49
اوزان خیزابی و اوزان جویباری. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . .  . 49
اوزان دوری. . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . . . .. .  .. . . . .  . 49
قافیه. . . . . ..  . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . .  . 50
نقش های قافیه  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .. . . . . . . . . .. . . . .  . 51
حروف قافیه .. . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .. . . . .  . 51
حرکات قافیه.. . . . . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .. . . . . . . . . .. . . . .  . 52
عیوب قافیه . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .. . . . .. . .  . 52
اصناف و انواع قافیه .. . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . .  . . . . . . . . .. . . .. . . . . . . . . 53
حدود قافیه. . . . . .. . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . .. . . .. . . . . . . . . 53
انواع قافیه ها از نظر جایگاه . . . . . . .. . ... . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . 54
انواع قافیه های هنری  . . . . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . .. . . .. . . . . . . . . 54
قافیه های مردّف . . . . ... . . . . .. . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .  . . . . . . 55
ردیف . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . .. . .. . . .. .. . . . . . . . . . . 55
علّت توجّه ایرانیان به ردیف . . . . . . . . .. . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . .. . . . . 56
عوامل مهم در پیدایش ردیف در شعر فارسی . . . . . . . . . . . ...  . . . . . . . .. . . .. .. . . . .  . . 56
سود های ردیف  . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . .. . . .. .. . . . . . . . . . . 57
زیان های ردیف . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . .. .. . . . . . . . . . . 57
ردیف بدون قافیه. . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ... . . . . . . 57
حاجب . . . . . . . .  .. . . . . . . . . . . . . . .. . . .. . . . . . . . ..  . . .. .. . . . . . . . . . . 58
فصل پنجم : موسیقی شعر در غزلیّات سنایی . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . .. .. . . . .. . 60
1-  رمل. . . .. . . . . . . .  .. . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . .. .. . . . . . . 60
1-1- رمل مثمّن محذوف  . . . . . . . ... .  . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . . . . . . . 60
1- 2-  رمل مثمّن مقصور  . . . . . . . . . ... . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . .   . .. . 90
1-3- رمل مثمّن مقصور عروض محذوف ضرب  . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . .. .. . .  . 111  
1-4- رمل مثمّن مخبون محذوف .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .. . 111  
1- 5 - رمل مثمّن مخبون محذوف سالم صدر و ابتدا  . . . . . . .. . . . . . . . ..  .  . . ..  . 112  
1- 6 - رمل مثمّن مخبون مقصور . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . . . ..  . .  . .. . 115  
1- 7 - رمل مثمّن مخبون مقصورعروض اصلم مسبّغ ضرب ..  . . . . .. .. . .. . . . .. . 116    
1- 8 - رمل مثمّن مخبون اصلم .  . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . .. . . . .. . 117
1-9 - رمل مسدّس محذوف . .. . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ... . 118
1- 10 - رمل مسدّس مقصور  .. .. . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .  .. . 127  
1- 11 - رمل مسدّس مخبون محذوف . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . . . .. . 133  
1- 12 - رمل مسدّس مخبون اصلم مسبّغ عروض مقصور ضرب.  . . . . . . . . . .. . 134  
2- هزج .. .. . .. .. . . . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . .  . .. . . . .. .135
2-1 -هزج مثمّن سالم. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . .  . .. .. . .. . . ..135
2- 2- هزج مثمّن مسبّغ . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . ..  . . . ..  . . .146
2- 3- هزج مثمّن اخرب. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .. . . . . . . . ..  .. . . . . .147
2- 4- هزج مثمّن مکفوف مقصور. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .  .. . .. . .. . . 152
2- 5 - هزج مثمّن اخرب محذوف. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .  .. . .. .. . . . 153
2- 6- هزج مثمّن اخرب مقصور  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . .. . .. 154  
2- 7- هزج مثمّن اخرب مکفوف محذوف   . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . .. . . .. 154   
2- 8 - هزج مثمّن اخرب مکفوف مقصور  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..  . . . . . .. 166   
2- 9 - هزج مسدّس محذوف  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  ... . . .. 173  
2- 10- هزج مسدّس مقصور  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . .. . . .. 178
2- 11- هزج مسدّس اخرب مقبوض صحیح عروض و ضرب . . . . . . ..  . . . .. . . .. 180   
2- 12 - هزج مسدّس اخرب مقبوض محذوف . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . .. .. .. . . .. 182   
2- 13 - هزج مسدّس اخرب مقبوض مقصور  . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..   .. . .  .  193 
3- خفیف ... . .. .. . . . . . .. . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . .. . . . ..05 2
3- 1- خفیف مسدّس مخبون. . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . .. . ..05 2
3- 2- خفیف مسدّس مخبون محذوف. . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . .. . .05 2  
3-3- خفیف مسدّس مخبون مقصور   . . . . . . . . . . .  .. . . . . . . . ..  . . . . . . .09 2  
3- 4 - خفیف مسدّس مخبون اصلم . .  . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . . .11 2  
3- 5- خفیف مسدّس مخبون اصلم مسبّغ. . . . . .. .. . . . . . . . ..  .. . . . 216  
4- مضارع... . .. .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. . . ..  223
4- 1- مضارع مثمّن اخرب  .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . .. .. .. 223   
4-2- مضارع مثمّن اخرب مکفوف محذوف.  . . . . . . . . . . . . . . . . ... . . . .. . .. . .. ..227  
4- 3- مضارع مثمّن اخرب مکفوف مقصور  .  . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . .. . .. ..230  
5- منسرح... . .. .. . . . . . .  . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  .  . . .. . . . ..  235
5- 1- منسرح مثمّن مطوی مکشوف. . . . . . .  . . . . .. . . . . . .. .. . .. . . . ..   235  
5- 2- منسرح مثمّن مطوی مجدوع  .. . . . . . . . . .  .. . . . . . . . ..  . . . . . ..  238
    5- 3- منسرح مثمّن مطوی موقوف .. . . . . . . .. . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. ..  238  
5- 4- منسرح مثمّن مطوی منحور .. . . . . . . . . . . . . . . . . . ..  . . . .. .. ..  241  
6- رجز. . . . . . . .. . .  . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. . ..  .. . 242    
6- 1- رجز مثمّن سالم . . . .. . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. ...  242  
6- 2- رجز مثمّن مذال . . . .. . . . . . . . . . .. . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . ...   ..  244      
6- 3- رجز مثمّن سالم عروض مذال ضرب . . . . . . . . . . . . . ..  . . . ...   ..  248      
6- 4- رجز مثمّن مطوی احذّ مقصور  . . . .. . . . . . .. . . . . . ..  . . . .. .. ..  248      
7- مجتث . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . ..  . . . .. .. . ..  . .  250  
7-1 - مجتث مثمّن مخبون ..  . . . . . . . .. . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. ..  250   
7-2 - مجتث مثمّن مخبون اصلم . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. ...  250      
7-3- مجتث مثمّن مخبون محذوف. . . . . . . . . ... . . . . . . . ..  . . . .. .. . ..  251   
7- 4- مجتث مثمّن مخبون مقصور. . . . . . . . . .  . . . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. .  252       
7- 5- مجتث مثمّن مخبون اصلم مسبّغ . . . . . . . .  . . . . . .. . . . . . . . ..  ...  253    
8- سریع . . . . . .. . . . . . . . .. . . . . . . . .  . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. . ..  . .   255     
8- 1 - سریع مسدّس مطوی مکشوف  . . . . . . . . . . . . . . . . . . . ..  . . . .. ...   255    
8- 2- سریع مسدّس مطوی موقوف  . . . . . . . . . ... . . . . . . . ..  . . . .. .. ...  256    
9- متقارب   . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .  . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. . ..  . . 259  
9-1 متقارب مثمّن سالم   . . . . . . . . . . . . . . . . .  . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. . ..  . 259  
9- 2 - متقارب مثمّن محذوف . . . .. . . . . . . . . . .. .. . . . . . . . ..  . . . .. ....  260     
فصل ششم : نتیجه گیری . . . . .. . . . . . . . .  . .. . . . . . . . ..  . . . .. .. . ..  . . .   ..  262     
جدول بحر ها و اوزان کاربردی در غزلیّات . . . . . . .  . .  . . . .. .. . ..  . . .   ..  264     
نمودارستونی بحرها  . . . . .. . . . . . . . .. .. . . . . . . . ..  . . . .. .. . ..  . . .   ..  269     
نمودار دایره ای درصد بحرها. . . . . . . . .. . . . . . . . ..  . . . ..  .. . . . .   ..  270       
نمودار ستونی انواع ردیف ها . . . . . . .. . . . . .  . .. . . . . . . . ..  . . . ..  .. . .. .  271       
نمودار دایره ای درصد غزل های مردّف و بدون ردیف  . . . . . ..  . . . ..  .. . ..  . . .   ..  273       
نمودار ستونی حدود قافیه ها . .. . . . . . . . . . . . . .. . . . ..  . . . ..  .. . ..  . . .   ..  274     
نمودار دایره ای درصد حدود قافیه ها . . . . . . . . . . . ..  . . . ..  .. . ..  . . .   ..  275       
نمودار ستونی زحافات . . . . . . . .. . . .. . . . . . . ..  . . . ..  .. . ..  . . .   ..  276       
نمودار دایره ای درصد زحافات . . . . . . . . . . . .. . ..  . . . ..  .. . ..  . . .   ..  277       
نمودار دایره ای درصد قافیه های مقیّد و مطلق . . . . . . .. .. . . . . . . ... ...  278                   
نمودار دایره ای درصد اوزان سالم و ناسالم . .... . . . .. .. . . . . . . ... ...  279                   
نمودار ستونی موسیقی درونی. . . .. . . . . . . . . . . . . . . . ..  . . . ..  .. . ..  . . ..  280        
نمودار ستونی موسیقی معنوی. . . .. . . . . . . . . . . . .. . . . ..  . . . ..  .. . ..  . . ..  281        
منابع و مآخذ . . .. . . . . . .. . . . .  . .. . . . . . . . ..  . . . ..  .. . ..  . . .   ..  282       

 
شامل 481 صفحه Word


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق موسیقی شعر در غزلیّات سنایی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.