فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات یادگیری سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را

اختصاصی از فی لوو اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات یادگیری سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل کنم؟ دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات یادگیری سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل کنم؟


اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات یادگیری سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی  ) را حل کنم؟

لینک پرداخت و دانلود در "پایین مطلب"

فرمت فایل: word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحات: 42

 

فهرست مطالب

مقدمه       4

اینترنت و سایر اشکال فناوری اطلاعات و ارتباطات ICT     4

معلم با استفاده از فناوری در کلاس درس می تواند این شرایط را فراهم کند:        5

توصیف وضعیت موجود         6

گردآوری اطلاعات(شواهد 1) 8

نارسایی های یادگیری             9

اختلال یادگیری (دیسلکسی) Dyslexia  12

چگونگی تشخیص اختلالات یادگیری     14

روش مشاهده           15

روش مصاحبه         16

روش استفاده از آزمون های روانی         16

انواع ناتوانی های یادگیری     17

راه های درمان اختلالات یادگیری          17

نقش تلویزیون در آموزش و یادگیری کودکان          18

نقش فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند یاددهی و یادگیری            20

پیشینه پژوهش         23

اجرای راه حل         24

تمرین یک:               25

تمرین دوم:              25

تمرین سوم:             25

نقش لپ تاب در آموزش کودکان بر اساس گزارش سازمان ملل             27

چگونگی اجرای راه حل جدید، استفاده از لپ تاب 28

جمع آوری اطلاعات (شواهد2)              29

بررسی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان و بخصوص سمانه با مقایسه نمرات آن ها قبل از اجرای اقدام و بعد از آن؛          29

جدول یک: میانگین نمرات هر دانش آموزان قبل از اجرای اقدام            30

جدول دو: میانگین نمرات هر دانش آموزان بعد از اجرای اقدام             31

نمودار دو: میانگین نمرات هر دانش آموزان بعد از اجرای اقدام            32

جدول سه: مقایسه میانگین نمرات کلاس قبل و بعد از اقدام   32

نمودار سه: مقایسه میانگین نمرات کلاس قبل و بعد از اقدام  33

بررسی عوامل رفتاری سمانه و اثر گذاری روش تدریس مبتنی بر IT در روحیات او؛         33

تجزیه و تحلیل نتایج                35

جدول چهار: مقایسه درصد پیشرفت نمرات دانش آموزان  قبل و بعد از اقدام        35

نمودار چهار: مقایسه درصد پیشرفت نمرات دانش آموزان  قبل و بعد از اقدام      35

ارزش یابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن        35

نتیجه گیری و پیشنهادات        37

منابع مورد استفاده:  40

 

مقدمه

توجه به اهمیت آموزش در دوران اولیه زندگی، پرداختن به پژوهش های علمی در برنامه های درسی دبستان امری کاملاً آشکار است. در دوران کودکی ساختار شخصیتی و رفتاری انسان بنیان گذاشته می شود و این دوران بسیار سرنوشت ساز است. امروزه به دلیل آن که کودکان پیوسته در معرض هجوم انواع رسانه ها و فناوری ها قرار دارند، لازم است فعالیت های یادگیری در روش های جدید، متفاوت و مهیج در آموزش و پرورش ارائه شود. استفاده از رایانه به عنوان ابزار آموزشی مفید در مدارس ابتدایی برای جستجوگری در شبکه جهانی به منظور کمک به دانش آموزان ابتدایی است. استفاده از این فناوری کلاس های دوره ابتدایی را از شادی و هیجان بیش تری برخوردار می کند.

رایانه به دانش آموزان این دوره کمک می کند جزئیات دروس و مطالب کتاب را به خوبی فرا بگیرند. آموزش علوم، ریاضی و قرآن و..... از طریق رایانه و گفتگوهای رایانه ای و جلسات الکترونیک، به برنامه ریزی درسی و فعالیت های دیگر کلاسی، کمک زیادی می کند.

اطلاعات جدید و فناوری ارتباطات به طور قابل ملاحظه ای یادگیری دانش آموزان را بهبود می بخشد و رایج ترین شیوه های دستیابی دانش آموزان به اطلاعات و دانش مورد نیاز آن ها را تحت تأثیر قرار می دهد.


دانلود با لینک مستقیم


اقدام پژوهی چگونه توانستم با روش تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات ( IT ) اختلالات یادگیری سمانه ( دانش آموز پایه اول ابتدایی ) را حل کنم؟
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.