فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت مدنی به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد

اختصاصی از فی لوو فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت مدنی به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت مدنی به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت مدنی به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد

فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت مدنی به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد با قابلیت ویرایش کامل در دسترس شماست.

قرارداد مشارکت مدنی

 

 

این قرارداد بین امضاکنندگان زیر

الف) بانک ......................... شعبه ......................... به نشانی ...........................................................................

ب) آقای/ خانم/شرکت  ..................................... فرزند  ........................... به شناسنامه شماره  ..................... صادره  .................................. به نشانی  ......................................................................................................... ثبت شده ذیل شماره  ............................. اداره ثبت شرکتهای  ............................ با امضای  ......................... به نشانی  ........................................................................................................................................................

به عنوان «شریک» از طرف دیگر که در این قرارداد«شریک» نامیده می شود.

ج آقای/ خانم- آقایان/خانمها  .................. (مشخصات کامل ذکر گردد) که در این قرارداد متعهد/متعهدین نامیده می شود/می شوند، در تاریخ  ......................... منعقد گردید.

ماده1- سرمایه شرکت مبلغ  ......................... ریال است. سهم بانک از سرمایه مزبور مبلغ  ......................... ریال و سهم شرکت مبلغ  ......................... ریال می باشد و طرفین توافق نمودند که مبلغ  ......................... ریال از سرمایه را به نسبت سهم الشرکه نقدا و بقیه را به دفعات به نسبت سهم الشرکه خود همزمان به حساب مشترک شماره  ......................... که به نام بانک و شریک نزد شعبه یاد شده افتتاح شده است واریز نمایند. شریک قبول و تعهد نمود که سرمایه مذکور را طبق مفاد ماده 7 منحصرا به مصرف مندرج در ماده 2 این قرارداد برساند. چنانچه شریک در طول اجرای این قرارداد تقاضای افزایش سرمایه مشارکت را بنماید و دلایل و پیشنهادات وی در این خصوص قابل قبول تشخیص داده شود سرمایه در حد لزوم طبق شرایط این قرارداد افزایش خواهد یافت.

ماده2- موضوع مشارکت عبارتست از وارد کردن و فروش  ......................... با مشخصات کلی زیر از کشور ......................... طبق مشخصات مندرج در پیشنهاد فروش(افر) شماره  ......................... مورخ ......................... واصله از(نام فروشنده خارجی) ......................... که رونوشت آن به ضمیمه و جز لاینفک این قرارداد می باشد تطبیق می نماید.

برای دانلود از کادر زیر اقدام به دانلود نمایید.

 

با تشکر


دانلود با لینک مستقیم


فرم کامل و قابل ویرایش قرارداد مشارکت مدنی به صورت ورد 6 صفحه به صورت ورد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.