فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود درس پژوهی علوم سوم دبستان گرما و مواد

اختصاصی از فی لوو دانلود درس پژوهی علوم سوم دبستان گرما و مواد دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایه:سوم دبستان

عنوان: گرما و مواد(درس علوم)

تعداد صفحات 27 

فرمت فایل word

قسمتی از فایل مورد نظر

جلسه ی اول درس پژوهی 

در کلاس ........... حضور داشتیم از تدریس ایشان استفاده کردیم. مورد تدریس همراه با دانش آموزان انجام شد. دانش آموزان خیلی خوب همکاری می کردند. ..... در تدریس خود خیلی مسلط بود خیلی خوب به دانش آموزان می فهماندند. نکته های خیلی ریز که در تدریثس بود به ایشان گفته شد.

جلسه ی دوم درس پژوهی  

........... تمام مراحل را خیلی خوب نکته به نکته انجام دادند تدریس بسیار خوبی بود استفاده کردیم دانش آموزان خیلی همکاری می کردند. ایشان نیز با تلاش و شوق بسیار در کلاس فعالیت داشتند. و در آخر تمرینات لازم را به دانش آموزان دادند.

 نتایج حاصله:

پس از انجام مراحل مختلف تدریس و استفاده از روش پرسش و پاسخ و بارش مغزی و مشاهده ی آن  توسط ناظران همکار ، و بیان نقاط ضعف  مجری توسط اعضا ، و بررسی مطالب گقته شده ، معلوم گردید که دانش آموزان با استفاده ی از این روش و البته انس و الفت بین معلم و دانش آموز و ایجاد ارتباط قوی عاطفی ، پس از پرسش های مختلف هدف دار و بیان نظرات توسط دانش آموز و هدایت نظرات به سمت اهداف از پیش تعیین شده ،. معلم گاها  توجه دانش آموز را به خود جلب می نماید و اهمیت درس را که تا وقتی هست حتی متوجه وجود آن نمی شویم . در پایان نیز  تعیین تکلیف منزل که همان ادامه ی بحث ها و گفتگوهای کلاسی می باشد،تکمیل کننده ی اهداف بوده و نتیجه ی دلخواه به دست می آید .


دانلود با لینک مستقیم


دانلود درس پژوهی علوم سوم دبستان گرما و مواد
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.