فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل صنعت - 15 اسلاید و 24 اسلاید

اختصاصی از فی لوو دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل صنعت - 15 اسلاید و 24 اسلاید دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل صنعت - 15 اسلاید و 24 اسلاید


دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل صنعت - 15 اسلاید و 24 اسلاید

 

 

 

 

 

 

پاورپوینت فصل چهاردهم مدیریت سرمایه گذاری

تجزیه و تحلیل صنعت

 

دومین مرحله در تحلیل اساسی سهام عادی، تجزیه و تحلیل صنعت است. سرمایه گذاری که تشخیص می دهد اقتصاد و بازار برای سرمایه گذاری جذاب است  بایستی دست به تحلیل صنایعی بزنند که در آنها فرصتهایی در سالهای آتی دیده می شود. برای مثال، در دهه 1990، سرمایه گذاران دیگر اشتیاقی  به سرمایه گذاری در صنایعی که تا 10 سال قبل در آنها  سرمایه  گذاری  می کردند، نداشتند.

تجزیه و تحلیل واقعی اوراق بهادار صنایع به روشی که توسط تجزیه و تحلیل گران حرفه ای اوراق بهادار  صورت می گیرد به صورت یکنواخت است. عوامل متعددی که در این تجزیه و تحلیل دخالت دارند

 عبارتند از عوامل:

  عرضه و تقاضای چند گانه

 تجزیه و تحلیل مشروح عوامل  قیمت

 مباحث مربوط به نیروی کار

قوانین دولتی و غیره

 

شاخص صنعتی 400 سهام استاندارد &پورزS&P   در  سال 1973، 12 بار ( 121/10) سطح 1943-1941 بوده است که در طول این 31 سال به طور مستمر  سالانه به طور متوسط با بیش از 8 درصد رشد مرکب داشته است. با این حال، این نرخ رشد متوسط، شامل عملکرد پراکنده ای در صنایع استاندارد& پورز است.

 در طول  دوره 31 ساله از 1943 تا 1973، صنعت مربوط به تجهیزات تجاری و اداری بی نهایت عملکرد خوب داشته است ( 145 بار بیشتر از 1941 تا 1943 ) به نحوی که حتی اگر شرکت آی بی ام را که بهترین عملکرد را در این صنعت داشته، از این صنعت خارج کنیم باز هم این صنعت 43 بار بزرگتر  از شاخص پایه است. عملکرد صنعت الکترونیک  نیز مناسب است به طوری که تقریباً 69 برابر بیشتر از سطح اولیه آن است (685/10) . از طرف دیگر صنعت سرب و روی 2 برابر کمتر از سطح اولیه آن است، صنایع شکر و نساجی فقط سه بار سطح اولیه خودشان بوده اند. توجه داشته باشید که شاخص صنعت کالاهای سرمایه ای با متوسط صنعت برابر است.

گروه های صنایع عمده در داخل  هر بخش  به منظور  طبقه بندی دقیق تر به کدهای طبقه بندی صنایع سه – چهار و پنج رقمی تقسیم شده اند. به طوری که می توان گفت هر چه تعداد رقم های مربوط به سیستم استاندارد طبقه بندی  صنایع بیشتر  باشد به همان  اندازه میزان طبقه بندی  دقیق تر است.

کدهای  سیستم استاندارد طبقه بندی  صنایع ( SIC)  با تشریح طبقه بندی  شرکتها و صنایع کمک قابل توجهی به طبقه بندی  صنایع می نمایند. تحلیل کدهای SIC در حد وسیع می تواند شامل  فعالیتهای  اقتصادی  باشد.

سایر طبقه بندی ها ی صنایع

سیستم SIC یا سیستم استاندارد طبقه بندی  صنایع یک سیستم با ثباتی است که روش استفاده از آن نیز آسان است. با این حال، این روش تنها روش مورد استفاده در دنیای واقعی نیست.

یکی دیگر از سیستم های طبقه بندی مهم صنایع، طبقه بندی مؤسسه رسانه هفتگی مالی است. این مؤسسه منبعی برای عملکرد قیمت گذشته صنایع مختلف است، بنابراین سیستم طبقه بندی این مؤسسه  می تواند برای سرمایه گذاران مفید واقع شود.

 

دومین روش تحلیل صنایع از طریق توانایی عملیاتی آنها در رابطه با کل اقتصاد است .
به این معنی که برخی از صنایع در طی دوران رکود عملکرد ضعیفی دارند . در حالی که برخی دیگر از صنایع دارای عملکرد خوبی هستند . عملکرد برخی از صنایع مطابق چرخه تجاری است و  با توجه به وضعیت تجاری و اقتصادی وضعیت آنها هم بهبود ویاوخیم می شود . بسیاری از سرمایه گذاران دنبال شرکتهای در حال رشد هستند .
در شرکتهای در حال رشد انتظار می رود سودهای سهام بدون توجه به شرایط اقتصادی خیلی بیشتر از میانگین کل صنایع باشد . در گذشته صنایع دارویی ، تلویزیون رنگی تجهیزات اداری و کامپیوتر از جمله این صنایع بودند . در دهه 1980 صنایع در حال رشد شامل صنایع مهندسی ژنتیک ، میکرو کامپیوترها و ابزار جدید پزشکی بودند . در حال حاضر و در آینده صنایع رباتها و تلفن سلولی از جمله صنایع در حال رشد در آینده نزدیک و دور است .
در مقابل صنایع درحال رشد ، صنایع تدافعی قرار دارند که کمتر تحت تاثیر رکود وتغییرات اقتصادی هستند .
صنایع غذایی نمونه مناسبی از این نوع صنایع می باشد. مردم همیشه به غذا نیاز دارند و بدون توجه به اقتصاد باید نیازهای غذایی از قبیل نوشیدنی ها ، گوشت ، لبنیات و غیره را برآورده سازند کالاهای عمومی هم جزء صنایع تدافعی به حساب می آیند.

 


دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت تجزیه و تحلیل صنعت - 15 اسلاید و 24 اسلاید
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.