فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پاورپونت تجارت الکترونیک در کشور هند

اختصاصی از فی لوو پاورپونت تجارت الکترونیک در کشور هند دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
پاورپونت تجارت الکترونیک در  کشور هند

پارو 40 اسلایدی

تجارت الکترونیک در هند

 

فهرست

 

مقدمه

انواع تعاریف تجارت الکترونیک

تاریخچه

انواع تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک در هند

روند تجارت الکترونیک در هند

چالش ها و موانع

چشم انداز

 

 

مقدمه

 

تجارت الکترونیک (به انگلیسی: Electronic commerce) فرایند

خرید، فروش یا تبادل محصولات، خدمات و اطلاعات از طریق شبکه‌های کامپیوتری و اینترنت است. تجارت الکترونیکی را می‌توان انجام هرگونه

امور تجاری بصورت آنلاین و ازطریق اینترنت بیان کرد. این تکنیک در سالهای اخیر رشد بسیاری داشته است و پیش‌بینی می‌شود بیش از این نیز رشد کند. تجارت الکترونیکی به هرگونه معامله‌ای گفته می‌شود که در آن خرید و فروش کالا و یا خدمات از طریق اینترنت صورت پذیرد و به واردات و یا صادرات کالا و یا خدمات منتهی می‌شود. تجارت الکترونیکی

معمولاً کاربرد وسیع تری دارد، یعنی نه تنها شامل خرید و فروش از

طریق اینترنت است بلکه سایر جنبه‌های فعالیت تجاری، مانند خریداری، صورت برداری از کالاها، مدیریت تولید و تهیه و توزیع و جابه‌جایی

کالاها و همچنین خدمات پس از فروش را در بر می‌گیرد. البته مفهوم

گسترده ‌تر تجارت الکترونیک کسب و کار الکترونیک می‌باشد.

 

 

 

تجارت الکترونیک در هند

 

آن‌طور که از شواهد امر پیداست، در سال جاری میلادی شاهد حضور گسترده ‌تر شرکت‌های حوزه تکنولوژی در کشور هند خواهیم بود. به‌

عنوان نمونه، فیس‌بوک به شدت پیگیر برنامه Free Basics خود در

این کشور است. گوگل، دیگر غول دنیای تکنولوژی نیز در حال مذاکره به‌منظور اخذ مجوزهای قانونی در جهت به پرواز درآوردن بالون‌های

 اینترنتی در فضای این کشور است و بالاخره آمازون نیز در حال

گسترش بازار تریلیون دلاری خرده‌فروشی آنلاین خود در این بازار

 بالقوه است.

همین نمونه‌ها باعث شده تحلیلگران بانک آمریکایی مریل‌لینچ در گزارش خود از پیش‌بینی‌های جدید این بازار، از کشور هند به عنوان آوردگاه

جدید دنیای تجارت الکترونیک یاد کنند.

 

 

 

این در حالی است که در موقعیت کنونی، سه بازیگر اصلی در بازار

تجارت الکترونیکی هند را می‌توان فلیپ‌کارت، اسنپ‌دیل و زیر

مجموعه‌های آمازون عنوان کرد. این سه شرکت روی هم رفته

سرمایه‌گذاری 7 میلیارد دلاری در این کشور داشته‌اند که تقریبا معادل با کل حجم ناخالص حوزه تجارت‌الکترونیک در سال 2014 این

کشور بوده است. با این وجود، نگاه‌ها به آینده تجارت الکترونیک این

کشور و نه وضعیت کنونی آن خیره شده است.

 

تجارت الکترونیک

 

تاریخچه تجارت الکترونیک

تجارت الکترونیک در هند

تجارت الکترونیک در کشور هند

 

رقابت شرکت ها در حوزه تجارت الکترونیک در هند


دانلود با لینک مستقیم


پاورپونت تجارت الکترونیک در کشور هند
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.