فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پلیمرهای طبیعی

اختصاصی از فی لوو پلیمرهای طبیعی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .
پلیمرهای طبیعی

تعداد اسلاید 10

 

(( پلیمرهای طبیعی  و منابع استخراج هر یک از آن ها با قالبی کاملا مرتبط و دارای 9 اسلاید، در این فایل گنجانده شده است، همچنین در قسمت notes هر اسلاید توضیح های لاز به هر اسلاید بیان شده است و هر اسلاید شامل دو یا سه نوع از این پلیمرها است.اسلایدها به 3 قسمت مقدمه، پلیمرهای طبیعی و مراجع طبقه بندی شده اند. ))

 

مولکول کلاژن از سه زنجیرهٔ پروتئینی تشکیل شده که به دور یک دیگر پیچیده‌اند. مولکول‌های کلاژن به گونه‌ای ویژه کنار یک‌دیگر آرایش می‌یابند و یک ریز رشته را می‌سازند. تعداد زیادی از این ریز رشته‌ها به دور یک‌دیگر می‌پیچند تا یک رشتهٔ کلاژن ساخته شود. سه پلی پپتید مجزا به نام زنجیره‌های آلفا که تروپوکلاژن نامیده می‌شوند در ساختار کلاژن شرکت دارند. کلاژن شامل ۳۵ درصد گلیسین ، ۱۱ درصد آلانین ، ۲۱ درصد پرولین و هیدروکسی پرولین و یک اسید آمینه غیر استاندارد است.

ژلاتین یک ماده پروتئینی کلوئیدی و قدیمی‌ترین ماکرومولکولی است که از هیدرولیز کلاژن موجود در پوست،استخوان و بافت پیوندی حیوانات از جمله دام،طیور و آبزیان به دست می‌آید.کلاژن بخش اصلی بافت پیوندی است که قسمت اعظم پروتئین‌های استخوان و غضروف را تشکیل می‌دهد.این مواد در آب جوش و بخار آب گرم حل شده و تولید ژلاتین می‌نماید.

 


دانلود با لینک مستقیم


پلیمرهای طبیعی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.