فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پروژه تعهد سازمانی از نگاه مدیریت. doc

اختصاصی از فی لوو پروژه تعهد سازمانی از نگاه مدیریت. doc دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پروژه تعهد سازمانی از نگاه مدیریت. doc


پروژه  تعهد سازمانی از نگاه مدیریت. doc

 

 

 

 

 

 

 

 

نوع فایل: word

قابل ویرایش 79 صفحه

 

مقدمه:

در اقتصاد مبتنی بر بازار ، نظام بانکی مسوؤلیت بسیار سنگینی برعهده دارد و یکی از مهمترین اجزای اقتصاد کشور است . رشد و شکوفایی یا رکود اقتصادی کشور با طرز کار مؤسسات بانکی ارتباط نزدیکی دارد. نظام بانکی خدماتی عرضه می نماید که بدون آن سیستم اقتصادی کشور از حرکت باز می‌ماند، سرمایة موجود در بانکها منبع اصلی خرید محصولات و خدمات، و وامهای اعطایی آنها ، منبع ایجاد اعتبار برای تمام واحدهای اقتصادی مانند خانواده ها، مشاغل، شرکتها ودولت است. بنابراین فعالیت بهینة بانکها و استفادة موثر از امکانات در دسترس آنها برای رسیدن به اهدافشان از جمله بهره برداری از سرمایه و تجهیز آن، بر فعالیتهای مختلف اقتصادی و وضع کلی اقتصاد کشور بسیار مؤثر می باشد (کافی، 1383)

در سالهای اخیر با توجه به تهدیدات و فشارهای ناشی از جهانی شدن، دولت تصمیم به واگذاری بانکها به بخش خصوصی و ایجاد بانکهای خصوصی برای افزایش سطح رقابت پذیری و بهبود سطح خدمات بانکهای دولتی گرفته است رشد روزافزون موسسات مالی غیر بانکی از قبیل صندوقهای قرض الحسنه در سالهای اخیر، نتیجه ای از این سیاست دولت می باشد. برای بقاء در بازار در شرایط کنونی، بانکها سعی نموده اند با ایجاد مراکز تحقیقاتی و انجام فعالیتهای پژوهشی در زمینة وضعیت خود در مقایسه با سایر بانکها، نسبت به بهبود عملکرد خود در بازار داخلی و خارجی اقدام نمایند. (امیری بشلی، 1381).

بررسی دقیق و عمیق ادبیات تحقق باعث می شود که بتوان برای تحقیقی که در درون تحقیقات سنتی و بر پایه محتوای پژوهش های ذی ربط قرار دارد یک چارچوب معقول و منطقی ارائه کرد. مروری بر ادبیات تحقیق باعث می شود که چهار هدف کلی تأمین گردد. نخست آنکه نشان دهندة مفروضاتی اصلی است که پرسش های عمومی تحقیق بر پایة آنها گذاشته شده است و در صورت امکان باید نشان دهندة الگوی (حوزه تفکری غالب) تحقیق باشد که موجب استحکام بخشیدن به تحقیق می گردد و فرضیه ها و ارزش هایی را شرح می‌دهد که پژوهشگر آنها را به دنیای تحقیق وارد می کند.دوم آنکه نشان دهد پژوهشگر دربارة موضوع تحقیقی دانشی وسیع و ژرف دارد و از روش های ذهنی که تحقیق را احاطه و حمایت می کند بهرة کافی برده است. سوم آنکه نشان دهد پژوشگر با مراجعه به زمینة تحقیق متوجه نوعی کسر و کمبود در ادبیات تحقیق شده است و اینکه تحقیق مورد نظر می تواند نیاز خاصی راتأمین کند. سرانجام، مرور به ادبیات موجب می شود که پرسش های تحقیق و فرضیه های اثبات نشده آزمایشی، پالایش شده و صیقل زده شوند تا بتوان این پرسش های تحقیق و فرضیه های اثبات نشده آزمایشی، پالایش شده و صیقل زده شوندتا بتوان این پرسش ها را در بستر تحقیقات تجربی گسترده تر مطرح کرد. (مارشال و راس من، ترجمه اعرابی و پارساییان، 1377) گسترده تر مطرح کرد.

در فصل دوم ابتدا به معرفی تعهد سازمانی و تعاریف و کارکردهای آن پرداخته می شود.در این فصل انواع مدلها، الگوها و طبقه بندیهای صورت گرفته از تعهد سازمانی معرفی میگردد و مطالعه آن درک نسبتاً  جامعی از تعهد سازمانی ارایه می دهد.در بخش دوم مباحث ملاحظات و مسایل در خور توجه در مورد عملکرد ارائه می شود و در بخش سوم رابطه بین تعهدو عملکرد را از دیدگاه تئوریک و بر مبنای تحقیقات انجام شده توضیح داده می شود.امید است این سه بخش بتواندآگاهی لازم را از تعهد سازمانی وعملکرد شغل ایجاد نماید که در نهایت با آشنایی از این دو، ارتباط آنها و با  تکیه بر نتایج دریافتی از پرسشنامه راهکارهای مناسب، ارایه گردد.

 

فهرست مطالب:

مقدمه

تحلیل واریانس ANOVA

روشهای مورد استفاده برای تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون فرضیه ها

قابلیت اعتماد ابزار اندازه گیری

نمونه گیری

شیوه گردآوری داده ها

پرسشنامه

قلمرو تحقیق

جهت گیری پژوهش

2-2- عملکرد شعب بانک

2-2-1- مقدمه

4-1-2- شرایط ایجاد تعهد سازمانی

1-2- تعهد سازمانی

1-1-2- تعاریف

5-1-2- متغیرهای اثرگذار بر تعهد سازمانی

3-1-2- پیش شرطهای تعهد سازمانی

پیش شرطهای تعهد عاطفی

پیش شرطهای تعهد مستمر شامل

پیش شرطهای تعهد هنجاری

پیش شرط های تعهد عاطفی (منبع مایر و الن، 1997 ، ص 67)

6-1-2- نتایج و پیامدهای تعهد سازمانی

سایر تحقیقات مرتبط انجام شده در خارج از کشور

سوابق مطالعاتی

مطالعه پارکان (اندازه گیری عملکرد خدماتی)

مطالعه گولانی و استوربوک

مطالعات انجام شده در داخل ایران

-2- عملکرد شغلی

2-2-2- ارزیابی عملکرد

3-2-2- اهداف ارزیابی عملکرد

اهداف ارزیابی عملکرد (Moorhead and Gregory, 1990)

4-2-2- علل مختلف ارزیابی عملکرد

5-2-2- مزایای ارزشیابی عملکرد

6-2-2- عوامل موثر بر عملکرد

3-2- ارتباط ابعاد تعهد با عملکرد

ارتباط ابعاد تعهد با عملکرد در مطالعات می یر و آلن

3-3-2- روشهای اصلی ارزیابی عملکرد

رویکرد تحلیل پوششی داده ها (DEA) جهت ارزیابی عملکرد

تعریف

اصول اساسی تحلیل پوشش داده ها

ویژگیها و قابلیت های مدل تحلیل پوششی داده ها

مزایای تحلیل پوششی

محدودیتهای مدل DEA در مقایسه با سایر مدلها


دانلود با لینک مستقیم


پروژه تعهد سازمانی از نگاه مدیریت. doc
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.