فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله فعالیت های بدنی

اختصاصی از فی لوو دانلود مقاله فعالیت های بدنی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله فعالیت های بدنی


دانلود مقاله فعالیت های بدنی

 

مشخصات این فایل
عنوان: فعالیت های بدنی
فرمت فایل: word( قابل ویرایش)
تعداد صفحات: 19

این مقاله در مورد فعالیت های بدنی می باشد .

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از مقاله فعالیت های بدنی

پندارهای غلط در مورد فعالیت بدنی
1- داشتن فعالیت بدنی هزینه بالایی دارد.نیاز به وسیله،کفش و لباس مخصوص دارد.
گاهی باید هزینه پرداخت تا ورزش کرد.فعالیت بدنی را میتوان هر جا و بدون هیچ وسیله‌ای انجام داد.جا به جا نمودن وسایل،چوب،کتابها و کودکان به عنوان فعالیت بدنی
2- سرم خیلی شلوغ است فعالیت بدنی وقت زیادی میگیرد.
حداقل30 دقیقه فعالیت بدنی متوسط در هر روز برای بهبود و حفظ سلامتی توصیه میشود.البته این به معنای قطع فعالیت بدنی پس از نیم ساعت نمی باشد.بیشتر فعالیتها را میتوانید با کارهای روزمره مثل محل کار،مدرسه،خانه یا بازی و تفریح ممزوج کنید.بیشتر فعالیتها را میتوانید با امور روزانه خود انجام دهید.10 دقیقه پیاده روی سریع،3بار در روز یا ........(ادامه دارد)

فعالیت بدنی منظم:
خطر مرگ و میر قبل از بلوغ را کاهش میدهد.
خطرمرگ و میر ناشی از بیماریهای قلبی یا سکته مغزی را کاهش می دهدکه مسوول یک سوم تمام مرگ ها هستند.
خطر ایجاد بیماری های قلبی یا سرطات روده ها را تا 50 درصد کاهش میدهد.
خطر ابتلای به دیابت نوع 2 را 50 درصد کاهش میدهد.
کمک میکند تا احتمال ابتلای به فشار خون بالا را که یک پنجم جمعیت بالغ دنیا ....(ادامه دارد)

زنان و فعالیت بدنی
فعالیت بدنی منظم و عادات غذایی خوب می تواند سلامت زنان را ارتقاء داده و از بسیاری بیماریها و حالاتی که علت عمده مرگ و میر و ناتوانی زنان جهان است پیشگیری کند.
فعالیت بدنی منظم به پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی کمک میکند.این بیماریها که شامل بیماری قلبی،فشار خون بالا و سکته های مغزی می باشد.باعث یک سوم مرگ و میر زنان در سراسر جهان هستند.بیماریهای قلبی عروقی باعث نیمی از مرگ های زنان بالای ......(ادامه دارد)

زنان و فعالیت بدنی
فعالیت بدنی منظم و عادات غذایی خوب می تواند سلامت زنان را ارتقاء داده و از بسیاری بیماریها و حالاتی که علت عمده مرگ و میر و ناتوانی زنان جهان است پیشگیری کند.
فعالیت بدنی منظم به پیشگیری از بیماریهای قلبی عروقی کمک میکند.این بیماریها که شامل بیماری قلبی،فشار خون بالا و سکته های مغزی می باشد.باعث یک سوم مرگ و میر زنان در سراسر جهان هستند.بیماریهای قلبی عروقی باعث نیمی از مرگ های زنان بالای .....(ادامه دارد)

فعالیت بدنی و جوانان
فعالیت بدنی منظم برای جوانان فوائد جسمی،روحی و اجتماعی مهمی از نظر بهداشت و سلامت به همراه دارد.تمرین های منظم فعالیت بدنی به کودکان و نوجوانان کمک می‌کنند تا استخوانها،عضلات و مفاصل سالمی داشته باشند.وزن و بدنشان تنظیم شود و چربی آنها کم شود و فعالیت قلب و ریه ها موثر باشند.این امر در ایجاد هماهنگی حرکت مشارکت نموده و به پیشگیری و تنظیم اضطراب و افسردگی کمک می‌کند.
بازیها،ورزش ها وسایر انواع فعالیت بدنی به نوجوانان این فرصت را می‌دهد که خود باوری و اتکاء به نفس داشته باشند.موفقیت و مشارکت و اتحاد جمعی را احساس .....(ادامه دارد)

آب درمانی
 مانند ورزشهای دیگر ، تمرینهای بدنی در آب به عنوان ورزش و سرگزمی به جوانان و یا فقط برای درمان توصیه می شود . به منظور موثر و بی خطر بودن آب درمانی ، کلیه توصیه ها یی را که در بخش مراقبتهای مقاصل ، چه در مرحله حاد و چه در مرحله مزمن شده بود ، رعایت کنید . همچنین قبل از شروع هر تمرینی با مرکز هموفیلی یا فیزیوتراپ خود مشورت کنید . آب درمانی ، بخصوص در آب گرم ، منافع زیادی برای افراد هموفیل دارد . در آب فشار کمتری بر مفاصل کاهش می یابد . بنابر این ، راه رفتن و ایستادن در آب فشار کمتری .....(ادامه دارد)

فهرست مطالب مقاله فعالیت های بدنی  

تحرک رمز سلامت«2»
پندارهای غلط از فعالیت بدنی«3»
فواید فعالیت بدنی«5»
فعالیت بدنی منظم«5»
زنان و فعالیت بدنی«7»
سیاستهای مرتبط با فعالیت بدنی«8»
فعالیت بدنی و جوانان«12»
زندگی بی‌تحرک«13»
فعالیت بدنی و افراد مسن«15»
آب درمانی و روش آن«16»


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله فعالیت های بدنی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.