فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

اختصاصی از فی لوو دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری


دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری

1-هدف و دامنه کاربرد  :

 ارائه رویه ای جهت تشریح نحوه اصلاح بازنگری و تعیین مسئولیتهای طرح تجاری بلند مدت و کوتاه مدت مدیریت ارشد , مدیران اجرائی و بخصوص مدیر فرش و واحد فروش سازمان می باشد .
2-مسئولیت :
 مسئولیت اجرای این روش بر عهده مدیریت سازمان می باشد .
3- شرح روش :
طرح تجاری (BUSINESS PLA\N) : برای بقاء و پیشرفت در بازارهای جهانی باید برای فعالیت تجاری هدف وجود داشته باشد  و برای رسیدن به این هدف راهکارهای  لازم مشخص می شود که به این راهکارها طرح تجاری می گویند
اهداف طرح تجاری  بلند مدت : این اهداف شامل اهدافی است که سه ساله یا بیشتر به طول می انجامد .
1-3- دلایل تهیه طرح تجاری:
الف: میزان دارائی یا  سرمایه گذاری  خارجی  مورد نیاز را در هنگام  لزوم مشخص  می کند
ب: توانائی مدیریت ارشد در مدیریت طرح تجاری  بهبود می یابد  و به این ترتیب قادر خواهد بود انرژی خود را برای انحرافات از برنامه قبل از وقوع  شرایط بحرانی متمرکز کند.
ج: روحیه واقع پردازی  و آینده نگری را در وجود مدیریت ارشد و مدیران اجرائی پرورش می دهد .
د: به تعیین و تشخیص مشتریان، محدوده بازار، استراتژی قیمت گذاری، نحوه رقابت و همکاری در شرایط سخت کمک می کند .
ه: در صورتیکه  در مقاطع سازمانی یک طرح تجاری توسط مدیریت ارشد سازمان به روز شود، تجارت ، پول و اعتبار شرکت حفظ خواهد شد .
و: با داشتن طرح تجاری رویدادها و بحرانها کمتر می توانند باعث تغییر مسیر از اهداف تجاری شوند .
ز: موقعیت  مناسب و مساعد برای شرکت بوجود می آورد تا سازمان دارای مشتریانی وفادار شده و جذب مشتریان توسط رقبا دشوارتر می شود .
ح: با داشتن یک طرح تجاری مناسب می توان نیازمندی های یک آینده موفق را با واقعیت های موجود کنونی مقایسه کرد و میزان تغییرات موردنیاز شرکت را تجزیه و تحلیل کرد .
ط: نیازهای فعلی و آینده مشتریان تامین شده جهت نائل شدن به یک موقعیت برتر رقابتی تلاش می گردد.
2-3 - استفاده از داده ها :
همه مدیران اجرائی در به روز کردن اطلاعات و ارائه پیشنهادات در رابطه  با طرح تجاری سهیم هستند . مدیران اجرائی و مخصوصا مدیریت بازرگانی شرکت مسئولیت جستجوی اطلاعات در مورد فروش ،  رقابت ، نیازها و توقعات  مشتری و ارتقاء و تعالی سازمان را به عهده دارند . این اطلاعات در فرم اهداف و برنامه های مدیران اجرائی به شمارهF0101 ثبت می گردد که به عنوان ورودی جلسات بازنگری مدیریت در نظر گرفته می شود .
شامل 31 اسلاید POWERPOINT

دانلود با لینک مستقیم


دانلود پاورپوینت روش اجرائی طرح تجاری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.