فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله تاریخچه و تعریف کارت های DVB

اختصاصی از فی لوو دانلود مقاله تاریخچه و تعریف کارت های DVB دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله تاریخچه و تعریف کارت های DVB


دانلود مقاله تاریخچه و تعریف کارت های DVB

 

مشخصات این فایل
عنوان:تاریخچه و تعریف کارت های DVB
فرمت فایل: word(قابل ویرایش)
تعداد صفحات:35

این مقاله در مورد تاریخچه و تعریف کارت های DVB می باشد.

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات مقاله تاریخچه و تعریف کارت های DVB

نرم افزار های کارت های DVB :
این بار قصد دارم درباره نرم افزار های کارت های DVB بگویم. به جز نرم افزاری که به همراه کارت به شما خواهند داد، نرم افزار های بسیاری وجود دارند که همان کار را انجام می دهند، اما با یک مزیت بیشتر: کانال های کارتی را نیز باز می کنند.حکمت اینکه بعضی کانال ها کارتی هستند اینست که صاحبان آن ها بتوانند از طریق فروش خشاب ها و کارت های کانالشان، بخشی از هزینه های کانال را تامین کنند. به همین دلیل شرکت های تولید کننده کارت های DVB اجازه ندارند به همراه کارتشون نرم افزاری ارائه کنند که بتواند این کانال ها را باز کند. اما در عوض کسان دیگری زحمتش را کشیده اند، اما آن ها هم باز به صورت ...(ادامه دارد)

اینترنت ماهوارهای
کاربران اینترنت با استفاده از امکانات مختلف قادر به اتصال به اینترنت و استفاده از منابع موجود می باشند ،خطوط تلفن معمولی یا همان Dial up     اینترنت Wireless ، خطوط DSL و ... نمونه های موجود می باشند.  
همانطور که می دانیم حجم اطلاعات دریافتی (Recieve) در ارتباطات اینتـــرنتی همواره چندین برابر بیش از اطلاعات ارســـالی (Send) می باشد، تکیه بر همین واقعیت است که سرویس دهندگان اینترنت نیز به طرق مختلف سعی بر اضافه کردن پهنای باند دریافتخود داشته باشند. به زبان ساده تر دریافت اطلاعات در خطوط یک ...(ادامه دارد)

انواع روش های دیتای ماهواره ای
اینترنت یکطرفه

این روش به این دلیل یکطرفه نامیده می شود که شما از طریق دیش خود فقط دریافت اطلاعات دارید و ارسال اطلاعات شما از طریق خط تلفن یا ADSL و یا ... انجام می شود. در این روش شما علاوه بر خرید تجهیزات اینترنت یکطرفه باید ماهیانه هزینه ای به شرکت تهیه کننده اینترنت ماهواره ای بپردازید که بسته به سرویس شما این هزینه ها متغییر می باشد....(ادامه دارد)

نرم افزار اینترنت یکطرفه
برای داشتن اینترنت یک طرفه نرم افزار خوصوصی نیاز نیست بلکه بایستی یک سری تنظیمات نرم افزاری انجام دهید. روش های مختلفی برای اتصال به اینترنت وجود دارد که ما به یکی از این روش ها می پردازیم.
فرض بر این است که شما سرویس بیسیک OpenSky را خریداری کرده اید و دیش شما اکنون روی ماهواره EuteleSat W3 دقیقا تنظیم است برای این کار پس از دادن مک آدرس کارت خود به اپن اسکای و نیز پرداخت هزینه آن اکانت شما پس از چند دقیقه فعال .میشودوقتی در سایت سرویس دهنده...(ادامه دارد)

همه چیز در مورد دانلود آفلاین
دراینترنت ماهواره ای برنامه، موزیک، فیلم و هر فایلی که برای دانلود انتخاب شده باشد را می‌توانید با سرعتی بین 2 تا 4 مگابیت در ثانیه(250 تا 500 کیلوبایت در ثانیه) دریافت کنید که بسته به ماهواره و فرکانس مورد‌استفاده می‌تواند متغیر باشد.
البته این سرعت به این معنی نیست که تمام فایلهای در حال دانلود سرعت زیادی دارند بلکه سرعت دانلود فایلها بستگی به نوع اشتراک و سرعت دانلود یوزرهای دارای اشتراک دارد.
اگر مشخصات فایل در حال دانلود با تنظیماتی که شما برای برنامه تعیین کرده‌اید مطابقت داشته باشد، برنامه آن فایل...(ادامه دارد)

خلاصه
گفتیم با داشتن کارت DVB یا همان کارت رسیور یا کارت ماهواره علاوه بر تماشای کانالهای ماهواره‌ای با کیفیت بالا، به دو روش متفاوت میتوان با اینترنت ارتباط برقرار کرد:
حالت اول: با پرداخت مبلغ مشخصی عضو شرکتهای ارائه دهنده خدمات اینترنت ماهواره‌ای(مثل OpenSky ) می‌شوید و بعد از آن برای استفاده از اینترنت ماهواره‌ای با سرعت بالا بایستی با یک خط SEND معمولی به اینترنت کانکت شوید تا فایلهای مورد درخواست شما از طریق DVB و با سرعت بسیار بالا دانلود شود . ( در این روش لازم است که شما اشتراک یکی از شرکتهای فوق‌الذکر را برای مدت معینی خریداری نموده و برای سند، به اینترنت معمولی کانکت باشید که نیاز به پرداخت هزینه دارد و رایگان نمی‌باشد )...(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب مقاله تاریخچه و تعریف کارت های DVB

نرم افزار های کارت های DVB :
توضیحات:
اینترنت ماهوارهای
انواع روش های دیتای ماهواره ای
اینترنت یکطرفه
اینترنت آفلاین
اینترنت دو طرفه
نرم افزارلازم وطریقه اتصال دراینترنت ماهواره ای یک طرفه
نرم افزار اینترنت یکطرفه
همه چیز در مورد دانلود آفلاین
...(ادامه دارد)


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله تاریخچه و تعریف کارت های DVB
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.