فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرات خودرو

اختصاصی از فی لوو دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرات خودرو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرات خودرو


دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرات خودرو

 

مشخصات این فایل
عنوان: تعمیرات خودرو
فرمت فایل :word
تعداد صفحات : 36

این گزارش کارآموزی درمورد تعمیرات خودرو می باشد .

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر از گزارش کارآموزی تعمیرات خودرو

سیستم های ترمز ضد قفل DBC7
قدرت تکنولوژی سیستم های ABS ،سایز ، وزن و مزیتهای عملکردی هر بخش سلونوئیدی ، همگی در یک سیستم ترمز جای می گیرد.
با معرفی این سیستم در سال1994 ، سیستم ترمز ضد قفل ABS VI در بین تمام صنایع ترمز خودکار بواسطه توانائیش در فراهم آوردن عملکرد تقویت شده یا تقویت سیستم های ترمز هیدرولیکی معمولی منحصر به فرد بوده است. این سیستم از مکانیسم های حرکت موتور به منظور فراهم آوردن کنترل فشار چرخ به منظور بهینه سازی عملکرد ABS بهره مند گردیده است که شامل : کاهش فواصل توقف ،قابلیت حرکت توقف یافته، بهبود پایابی وسیله نقلیه و حذف یا برطرف کردن قفل چرخ . الکترونیکهای دلفی دلکو و دلفی شاسی نسل بعدی سیستم کنترل حرکت وترمز ضد قفل را  توسعه بخشیده اند. .....(ادامه دارد)

شرح کار ترمز دلفی (DBC9)
ارائه جدیدترین تکنولوژی کنترل ترمز هوشمند به صورت کنترل ترمز دلفی می باشد. بر اساس تکنولوژی سیستم های ترمز به وسیله سیم گالیلوی TM دلفی که بر گرفته از تکنولوژی مدرن DBC7 می باشد، DBC7 در بر گیرنده عملکرد بالایی از سیستم مبنای سلونوئیدی همراه با کاربرد الکترو هیدرولیکی است.
با بازار برنامه ریزی شده تا سال 2004 DBC9  کوچکتر می گردد و از وزن سبکتر بی صداتر ، و با هزینه مناسبتر از بهترین سیستم های معمول امروزی برخوردار می باشد. سیستم DBC9 شامل تنطیم کننده هیدرولیکی شبیه ساز حسگر پدال و سیلندر اصلی است. شبیه ساز .....(ادامه دارد)

مزیتهای عملکردی TRAXXAR
TRAXXAR بار راننده را با عملکرد تقریباً شفاف و مناسب از طریق واکنش حرکت قابل پیش بینی تر و توسعه یافته کاهش می دهد. این به راننده در کنترل و جلوگیری از تصادف همراه با مشخصه هایی که موجب کاهش احتمال چرخشهای بیش از حد و افزایش حرکت اولیه و توسعه هماهنگ و توانایی واکنش وسیله نقلیه در دامنه وسیعتر و به حداقل رساندن میزان خلل ایجاد شده می گردد کمک می کند.
روانترین سیستم در صنعت یعنی TRAXXAR موجب بهبود عملکرد غیر خودکار در محدوده های مجاور و پیوسته می گردد و پایایی وسیله نقلیه تقویت شده را مخصوصاً در زمانیکه راننده جذب محیط می گردد فراهم می آورد و افزایش کارآیی راننده .....(ادامه دارد)

پیاده کردن گیربکس
برای پیاده کردن گیربکس ماشین را روی جک قرار می دهیم,سپس سینی زیر گیربکس را باز کرده وبعد واسگازین رابا آچارBR/3800 خالی می کنیم وسیم باطری را باز می کنیم,وسیم باطری را که روی گیربکس بسته شده راباز می کنیم,بعد بست آهنی دسته گیربکس رانیزباز کرده وبعد سیم کیلومتر شماررابازمی کنیم.
چرخ جلو را باز کرده و پمپ ترمز دو طرف را باز می کنیم ولی لوله ترمز را باز نمی کنیم  و بعد در سیبک فرمان سگدست را با آچار مخصوص 476TAV از جای خود خارج می کنیم و بعد چرخ جلو را بطرف بیرون می کشیم خیلی آهسته که وقتی پلوس بطرف بیرون می آید کاسه نمد را خراب نکند.بعد سیم کلاچ را باز می کنیم و رام زیر گیر بکس را باز کرده و پیچ پائینی را باز کرده و پیچ پائینی را کمی شل کنیم وبعد رام را بگردانیم وپیچ باز کرده رادوباره در جای .....(ادامه دارد)

تعمیر گیربکس
دنده زیر را قرار می دهیم بعد رولبرینگ سر دنده زیر را که قبلاً خارج کرده بودیم بوسیله لوله جا می زنیم سپس شافت دنده عقب را در جای خوند قرار داده به طوریکه شکاف دنده هرز گرد بسمت هوزینگ باشد .بعد پیمهای شافت دنده عقب را مثل صفحه پیش در جای خود قرار داده بطوریکه اول بست درب پشت رولبرینگ را در جای خود قرار داده و پیچها را سفت میکنیم و بعد واشر روئی را پرچ میکنیم سپس رولبرینگ و کنس سر دیگر دنده زیر را در جای خود قرار داده و آهنربای ساعت مخصوص را روی بدنه گیربکس گذاشته و با ساعت مخصوص خلاصی انرا اندازه میگیریم ,باید اندازه آن 02/0الی12/0 باشد .....(ادامه دارد)

درب روی گیربکس
دوشاخه دنده عقب با یک پیچ و واشرروی درب گیربکس بسته میشود. وبرای سوار کردن میل دوشاخه دسته دنده باید اول کاسه نمد وبوش آنرامواظب بود خراب نباشد ,بعد لاستیک روی میل را سوار می کنیم .اهرم دسته دنده را در جای خود قرار داده و بعد آنرا در جای خود می زنیم و درب گیربکس را روی گیربکس را سوار می کنیم و قبل از اینکه درب گیربکس را در جای خود بگذاریم واشر را با چسب پرنکسیل می چسبانیم و پیش از گذاشتن درب گیربکس باید دوشاخه اهرم .....(ادامه دارد)

بخشی از فهرست مطالب گزارش کارآموزی تعمیرات خودرو

ترمزهای قرن بیست و یکم
مشخصه های سیستم دلفی
شرح کاربردی این نوع سیستم
مشخصه های تولید سیستم ABS
سیستم های ترمز ضد قفل DBC7
سیستمهای کنترل حرکت و ترمز ضد قفلDBC7
شرح کار ترمز دلفی (DBC9
کاربردهای (DBC9
مزایای اجرایی
سیستمهای خودکار دلفی
مشخصه ها
کاربردهای نوعی :
مزیتهای عملکردی TRAXXAR
کلاچ
شاخه اهرم دو شاخه کلاچ
گیربکس ودیفرانسیل
دیفرانسیل
قسمتهای مختلف شافت روئی
گیربکس
پیاده وسوارکردن گیربکس
گیربکس
تعمیر گیربکس و کنترل آن
تعمیر هوزینگ
علامتها مطابقت کند.
تعمیر گیربکس
درب روی گیربکس


دانلود با لینک مستقیم


دانلود گزارش کارآموزی در تعمیرات خودرو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.