فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله کودکان بی هویت و آینده

اختصاصی از فی لوو دانلود مقاله کودکان بی هویت و آینده دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود مقاله کودکان بی هویت و آینده


دانلود مقاله کودکان بی هویت و آینده

 

مشخصات این فایل
عنوان: کودکان بی هویت و آینده
فرمت فایل : word (قابل ویرایش)
تعداد صفحات :17

این مقاله در مورد کودکان بی هویت و آینده می باشد.

 

 

بخشی از تیترها به همراه مختصری از توضیحات هر تیتر ازمقاله کودکان بی هویت و آینده

 عوامل دینی
از این منظر تحت عنوان صیانت از خانواده کلیه کودکانی که در اثر روابط جنسی نامشروع به دنیا می آیند اساسا فاقد هرکونه جایگاهی برای شناسایی حقوق اجتماعی هستند. عمده منطق این رویکرد نیز از دیر زمان بر این مبنا استوا ر است که بتوا ن با این محرومیت جانکاه از فعلیت وقوع را بطه جنسی غیر مشروع و زنا پیشگیری کرد .در این رویکرد زندگی کودکان قربانی...(ادامه دارد)   

عوامل اجتماعی
عدم پاسخگویی به نیازهای جنسی جوانان، تعطیلی رسمی وآشکاراین رابطه میان دو جنس، از کودکی تا بزرگسالی مگر در قالب ازدواج های بدون شناخت از روانشناسی دو جنس از هم وبدون وجود میدان گسترده انتخاب از بین گزینه های متعدد وسعی و آزمون بسیار و وقوع فراگیر روابط جنسی تحت عنوان نامشروع و منجر شدن اغلب این روابط به تولد کودک که بخشی ا ز آن ناشی ا ز فقدان آموزش های جنسی در ایران است ، از یکسو سبب ساز تشدید...(ادامه دارد)   

فقر فرهنگی وتعصب
بسیاری از جوانان تازه ازدواج کرده در تولیت وپدری و مادری فرزند ماحصل تولید خود،و فقدان تمایل به فرزند خواندگی کودکان بی هویت نیز از سوی دیگر بر تقویت شرایط پیش گفته صحه می گذارد . تبعات: بدون شک پیامد های چنین پدیده بی سامانی در کشور دارای ابعاد وسیعی است که به برخی از آنها در این مجال پرداخته میشود:
۱.از نظر اقتصادی.: عدم پیشگیری وساماندهی کودکان بی هویت در آینده ای نه چندان دور ...(ادامه دارد)   

عوامل روانی
۱. اولین اقدام در زمینه تعریف مفهوم کودک عبارت از یکسان سازی کلیه قوانین مرتبط با نقش و جایگاه آنان است. این همسان سازی در متون حقوقی، قضایی و مدنی باید بطور یکسان صورت گیرد. قانون‌های کار، استخدام کشوری، تامین اجتماعی، مسئولیت مدنی و سن بلوغ، انتخابات، قوانین فقهی و کیفری و جزایی از زمره مهمترین متون قابل اصلاح می‌باشند. امروزه تشتت و عدم تجانس میان این قوانین در زمینه تعریف از کودک، خاستگاه بسیاری از مناقشات...(ادامه دارد)   

شمار کودکان فراری در کشور
بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت سالانه بیش از یک میلیون نوجوان ‌١٢ تا ‌١٩ ساله از خانه خود فرار می‌کنند. در ایران نیز تعداد کودکان فراری به طرز نگران‌کننده‌ای در حال افزایش است.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران، در طول سال ‌٨٠، ‌٤ هزار و ‌٧٣ نوجوان فراری توسط مرکز ساماندهی کودکان و نوجوانان خیابانی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران...(ادامه دارد)            

 فهرست مطالب مقاله کودکان بی هویت و آینده

کودکان بی هویت و آینده
عوامل دینی
عوامل حقوقی
عوامل اجتماعی
عوامل سیاسی
فقر فرهنگی وتعصب
راهیابی مسائل کودکان
مسئله شناسی آینده
عوامل روانی
شمار کودکان فراری در کشور
منابع


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله کودکان بی هویت و آینده
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.