فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود تحقیق طرح مبدل حرارتی

اختصاصی از فی لوو دانلود تحقیق طرح مبدل حرارتی دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

دانلود تحقیق طرح مبدل حرارتی


دانلود تحقیق طرح  مبدل حرارتی

واحد های مجزا ، راکتور های تانک های ذخیره در فرآیند شیمیایی عمل می کنند که در یک شرایط فاز ، فشار و درجه حرارت خاص می باشند در فرایندهای مداوم ، شرایط فشار توسط سوپاپ های مایع و سوپاپ ها کمپرسورهاو توربین ها یابسط دهنده های گاز را ایجادمیشود . سوپاپ ها همچنین بطور اساسی یا کامل مایعات را به گاز ها انتقال می دهند . شرایط فاز ودرجه حرارت بطور اساسی توسط مبدل های حرارتی گرمایی ایجادمی شوند که موضوع این فصل هستند .

بعداز مطالعه این فصل ، وابزارچند موادی در مبدل حرارتی در روی CD-ROM که این کتاب را همراهی می کنند . خواننده باید

  • تجهمد که چطور شرایط فاز و درجه حرارت یک جریان می توانند توسط یک مبدل حرارتی گرماتغییر یابد .
  • باید قادر باشد که یک مبدل حرارتی را خصوصی سازی سازد هنگامیکه فقط یک طرف در حال مدل سازی است .
  • باید قادر باشد که وسیله انتقال گرما را برای طرف دیگر مبدل حرارتی انتخاب نماید .
  • اهمیت منحنی های سرمایی و گرمایی رابفهمد و اینکه آنها چطور تولید می شوند و آنها را بکار می برند برای اینکه استفاده می شود از هجوم تقاطع قانون دوم ترمودینامیک جلوگیری به عمل بیاید .
  • برای اینکه با انواع اصلی تجهیزات مبدل حرارتی آشنا باشد و اینکه چطور آنها در مسیر مستقیم گرمای جریان تبادل گر متفاوت هستند و تاثیر برابری درونی نیروی حرکتی درجه حرارت برای انتقال گرما را نشان می دهد
  • باید قادر باشد که یک مبدل حرارتی گرمایی را خصوصی سازی سازد هنگامیکه در طرف در حال مدل سازی هستند .
  • بفهمند که چطور ضریب انتقال گرمای شفاهی را تضمین بزند که شمال تاثیر سوخت می باشد .
  • محدودیت های انتقال گرمای جوش را بفهمند .
  • قادر باشد برای اینکه مبدل حرارتی پوسته و لوله را با کمک یک شبیه سازی طراحی کند .

 

 

 

 

1-12 مقدمه

این فصل با تصورات تاثیر تغییرات درجه حرارت ، فشار ، وشرایط فاز شروع می شود ، برای یک جریان تنها ، در روی جریان آنتالپی و وظیفه گرمایی وسپس وسیله سرمایی و گرمایی مورد بحث قرار می گیرند نیروی حرکتی گرما برای یک تغییر مطلوب در شرایط جریان مورد بررسی قرار میگیرد . انتخاب تجهیزات مبدل حرارتی توسط یک بخشی از روش تعیین اندازه های مبدل حرارتی از ارزیابی ضریب انتقال گرمای شفاهی دنبال می شود . این فصل شامل یک شکل طرح توصیفی برای مبدل حرارتی پوسته و لوله می شود . علاوه براین CD-ROM های چند رسانه ای که با این کتاب همکاری می کنند نشان می دهند که چطور یک مبدل حرارتی با بکار بردن ASPEN PIUS و HYSYS   مدل سازی می کند . ASPEN   مبدل حرارتی و HYSYS مبدل حرارتی

مبدل حرارتی یک طرفه در مراحل طرح فرایند گرمازا و مایعات سرما زا و بخار ، تبخیر کامل و نا تمام مایعات ، میعان کامل بخار و تغییرات حساس و نهانی برای جریانات شامل جامدات می شود که رفتار می کنند بدون وابستگی به (1) منبع یا سینک انرژی حرارتی (گرمایی ) که منتقل می شود یا از جریان تولید می شود (2)درجه ای که انرژی انتقال داده میشود یا (3) نوع واندازه مبدل حرارتی گرمایی که مورد نیاز است و فقط تغییر انتالپی شفاهی(وظیفه گرما ) جریان برای مبدل حرارتی مدخل و خروجی که شرایط خصوصی سازی شده است ، و تفاوت ( متغییر های ) آنتالپی توسط شرایط متوسط در مبدل حرارتی مورد توجه هستند متغیر توسط منحنی های سرمازا و گرمازا مناسب تر ظهور می یابد .وظیفه گرما و این منحنی هابه آسانی بدست می آید ، به خصوص برای جریانی که چند ترکیب تحت تغییرات فاز با یکدیگر میکس می شوندتوسط یک فرایندحالت ثابت شبیه سازی شده ایجاد میشود . محاسبات ساده نیستند بخاطر اینکه تاثیرات درجه حرارت ، فشار و ترکیبات آنتالپی محاسبه میشوند و تغییرات فاز توسط محاسبات موازنه فاز بدست می آیند . فرض کنید مبدل حرارتی گرمایی را در تصویر 13.1 وظیفه گرمایی حالت ، ثابت ارائه شده سات جایکه Q وظیفه گرمایی است ( نسبت انتقال گرما) M نسبت جریان است ( جرم یا هولار) آنتالپی جریان ورودی است ( هر واحد جرم و یا مدل ) و Hout آنتالپی جریان خروجی است ( هر واحد جرم یا مدل ) برنامه های شبیه سازی شده و این نوع مدل تحت عنوان مبدل حرارتی یک طرفه اشاره می کند که فقط یکی از دو جریان مبدل حرارتی فرض شده است . محاسبات در مثالهای دنبال شده توضیح داده شده اند .

شامل 51 صفحه فایل word قابل ویرایش


دانلود با لینک مستقیم


دانلود تحقیق طرح مبدل حرارتی
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.