فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق در مورد رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای

اختصاصی از فی لوو تحقیق در مورد رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق در مورد رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای


تحقیق در مورد رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه7

 

گروه تجارت الکترونیک و فناوری - سوگل حاتمی :  وجود سایت های غیر مجاز و غیر اخلاقی بدون فیلترینگ عواقبی اعم از کاهش رونق بازار رایانه ای و نابودی مشتریان را به دنبال داشته و در نهایت مانع از توسعه به کارگیری این فناوری خواهد شد.
سعیدی رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای کشور در سمینار بررسی مسایل فیلترینگ سایت های اینترنتی با اشاره به حساسیت بخش خصوصی بر روی امر فیلترینگ رایانه ای عنوان کرد: اجرای فیلترینگ بر روی برخی سایت های غیر مجاز و غیر اخلاقی نه تنها مورد درخواست قوه مقننه و مجریه بوده بلکه در بخش خصوصی نیز از حساسیت ویژه ای برخوردار است .
وی افزود: ما در کشوری فعالیم که مسایل فرهنگی ، دینی و اجتماعی در الویت امور قرار گرفته و توسعه به کارگیری این فن آوری بدون فیلترینگ با مانع روبه رو خواهد شد.
وی با اعلام این مطلب که حساسیت بخش خصوصی بر روی امر فیلترینگ حتی بیشتر از بخش دولتی می باشد ، عنوان کرد: عواملی از قبیل در نظر گیری منافع مالی ، جلوگیری از کاهش رونق بازار ، روز افزون نمودن مشتریان این بازار ، ایجاد زمینه برای روند توسعه و در آخر ایجاد امنیت کاری ، سبب خواهند شد حساسیت بخش خصوصی بر روی امر فیلترینگ چندین برابر بیشتر از بخش دولتی باشد.
وی در پایان سخنرانی در خصوص حمایت دولت از بخش خصوصی اظهار داشت : به غیر از مسایل مالی ، امور دینی و فرهنگی حاکم در خانواده ها وجود فیلترینگ را برای ایجاد محیط سالم و به دور از امور غیر اخلاقی ( به دنبال استفاده از رایانه ) ضروری دانسته که دولت می تواند با حمایت از بخش خصوصی و ایجاد تسهیلات برای این بخش به منظور تحت پوشش قرار دادن تمامی امور موردنظر و غیر مجاز و برای جلوگیری از هر گونه خدشه به سیاست های فرهنگی هزینه های ویژه را به این بخش اختصاص داده تا بخش خصوصی بتواند با امکانات بیشتر به این گونه فعالیت ها توجه کند.
اسماعیل رادکانی مدیریت پشتیبانی فن آوری اطلاعات (شرکت دیتا ) با اشاره به وضعیت فعلی فیلترینگ شرکت دیتا عنوان کرد: از مجموع فعال ، حدود 2/3 میلیارد کل درخواست های کاربران در یک ماه حدود 130 میلیون درخواست معادل 507 درصد توسط سیستم غیر مجاز تشخیص داده شده که پالایش می شود.
وی در خصوص مشکلات برخی از سیستم های پالایش رایانه ای گفت : عدم قابلیت پالایش روی کلیه پورت ها ، عدم قابلیت مسدود سای بر اساس آدرس و پورت جهت فیلتر شکن ، عدم مالکیت مادی و معنوی بانک اطلاعاتی نرم افزاری و پالایش و نیاز به خرید سالانه نرم افزار فیلترینگ از جمله عمده معضلات سیستم فیلترینگ رایانه ای به حساب می آید.
رادکانی وجود بومی سازی فناوری پالایش را ضروری دانست و در زمینه لزوم بومی سازی این فناوری اظهار داشت : تست  نرم افزارهای فیلترینگ شرکت های داخلی با همکاری قوه قضاییه ، ارایه راه کارها در جهت بهینه سازی قابلیت سیستم ها ، نهایی نمودن قابلیت های لازم و تایید محصول 4 شرکت ایرانی و در نهایت استفاده از نرم افزارهای فیلترینگ داخلی توسط کلیهIcp  ها و برخیISP  های پر ظرفیت از جمله عوامل لزوم بومی سازی فناوری پالایش محسوب می شوند.
وی افزود: پالایش صفحات محتوی متن روی تمام پورت ها ، مسدود سازی آدرس و پورت های مشخص با تعداد حداقل 300 هزار رکورد ، پالایش آدرس درآدرس و قابلیت به روز رسانی به وسیله بانک اطلاعاتی مرکزی از جمله مشخصات نرم افزاری فیلترینگ داخلی به حساب می آید.
همچنین به دنبال موارد مذکور عواملی دیگر از قبیل مسدود سازی نرم افزارهای پیام رسان ، مسدود سازی کلمات کلیدی فارسی ، انگلیسی و فینگلیش و استفاده از قابلیتی که عدم امکان تداخل کلمات مشابه با کلیهEncobing   های موجود را فراهم می کند جزو مشخصات نرم افزاری فیلترینگ داخلی به شمار می روند.
اسماعیل رادکانی با اشاره به برخی از قابلیت های بانک اطلاعاتی مرکزی پالایش ( فیلترینگ ) اظهار داشت : پشتیبانی از حداقل 10 هزار کلمه کلیدی در سیستم بانک اطلاعاتی مرکزی پالایش ، پشتیبانی از زبان فارسی و پشتیبانی از الگوگیری از جمله قابلیت های بانک اطلاعاتی مرکزی فیلترینگ بر شمرده می شوند.
بر این اساس موارد دیگر اعم از تصحیح الگوریتم های تشخیص دسته بندی به صورت اتوماتیک ، گزارش گیری از مراجعات سرویس گیرنده ها به همراه زمان های مراجعه سرویس گیرنده در گروه قابلیت های بانک اطلاعاتی مرکزی پالایش (فیلترینگ ) قرار دارند.
سرویس دهی به نرم افزارهای فیلترینگ هدف اصلی این سیستم به حساب می آید.
مدیر فنی پشتیبانی شرکت فناوری اطلاعات در مورد وضعیت فعلی سیستم پالایش ملی شرکت دیتا گفت : هم اکنون این سیستم قابلیت پالایش 150 هزار در خواست را به صورت همزمان داراست .


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق در مورد رییس سازمان نظام صنفی رایانه ای
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.