فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درمورد احساس گناه و رنجش

اختصاصی از فی لوو تحقیق درمورد احساس گناه و رنجش دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درمورد احساس گناه و رنجش


تحقیق درمورد احساس گناه و رنجش

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

تعداد صفحه:15

فهرست مطالب:

احساس گناه و رنجش

احساس گناه

رنجش

احساس گناه و رنجش حالت‌هایی روانی هستند که عشق و محبت را تخریب کرده و درد ورنج به بار می‌آورند. در ظاهر امر آنها توسط رخدادها ایجاد می‌شوند ولی در واقع اینطور نیست. رنجش و گناه حاصل شیوة ارتباط شما با رخدادهاست ( یعنی چگونگی ارتباط دادن حوادث با خود).خوشبختانه چون خودتان آنها را ایجاد کرده‌اید، خودتان نیز قادر به ترک آنها هستید. این نوشته به شما یاد می‌دهد که چگونه خود را از دست آنها خلاص کنید.

وقتی احساس گناه می‌کنید، در واقع تائید نکردن خود را تقویت می‌کنید. شما اعتماد به نفس و احترام به خود را از دست می‌دهید. احساس ناشایستگی کرده و خود را گیر می‌اندازید .
نکته کلیدی برای رهایی از احساس گناه بازشناسی این واقعیت است که ما همه در زندگی می‌کوشیم تا کارها را به بهترین وجه انجام دهیم، اما ممکن است در هر زمان از مهارتها آگاهی‌های محدودی داشته باشیم.
متاسفانه، آگاهی‌های ما بندرت کافی است. در نتیجه ما اشتباه می‌کنیم. بعضی مواقع ممکن است اشتباهات بزرگی داشته باشیم.

اشتباه کردن بخشی از ماهیت انسان است. اشتباه به ما می‌آموزد که چگونه ( شیوه درست) را 9 یاد بگیریم.
هرگاه که اشتباه می‌کنید، چیزی در مورد زندگی یاد می‌گیرید. بنابراین با هر اشتباه عاقل‌تر و آگاه‌تر می‌گردید. پنج سال بعد نسبت به امروز داناتر خواهید بود اما دانایی پنج سال بعدشما به درد امروزتان نمی‌خورد. زیرا همین الان شما آن را ندارید.

همین طور دانایی که امروز از آن برخوردارید را نمی‌توانید به گذشته، یعنی زمانی که اشتباهی را انجام داده‌اید ببرید. زیرا شما آنچه را که امروز می‌دانید در آن زمان نمی‌دانستید. شما در آن زمان فقط آنچه را که می‌دانستید، از آن آگاه بودید.

برای لمس این واقعیت در زندگی خودتان، به زمانی برگردیدکه در آن اشتباهی را مرتکب شده‌اید. توجه کنید که در آن دوران شما حالت روانی خاصی داشته و به شیوه‌ای خاص به زندگی نگاه می‌کردید. توجه کنید که شما در آن لحظه متناسب با آنچه که در آن قرار داشتید عمل کرده‌اید.

اگر شما ازآنچه که امروز ه می‌دانید با خبر بودید، احتمالا به شیوه‌های دیگر عمل می‌کردید، اما با خبر نبودید. حتی اگر فکر می‌کنید که بهتر می‌دانستید، باز هم قادر نبودید به مانند امرو ز نتایج را پیش بینی کنید


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درمورد احساس گناه و رنجش
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.