فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

تحقیق درباره حسابداری

اختصاصی از فی لوو تحقیق درباره حسابداری دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

تحقیق درباره حسابداری


تحقیق درباره حسابداری

لینک پرداخت و دانلود *پایین مطلب*

 

فرمت فایل:Word (قابل ویرایش و آماده پرینت)

 

تعداد صفحه:9

فهرست و توضیحات:

حسابداری

مقدمه

تعاریف

هزینه

هزینه یابی

نقطه سر به سر

دارائی

استهلاک

عمر مفید

دوره مالی :

 دفاتر قانونی از نظر مالیاتی:

عبارت است از یک بازه زمانی که معمولا یک ساله انتخاب می شود و پایان آن زمانی است که فعالیتهای شرکت به حداقل خود می رسد . در پایان آن به استناد دفاتر حسابداری ، فعالیتهای مالی انجام شده طبقه بندی و تلخیص گردیده و صورت حسابهای مالی مربوط به آن دوره تهیه شود . دوره مالی ممکن است ماهیانه ، سه ماهه ، شش ماهه و یا سالیانه باشد .

 

حداکثر تا چهار ماه بعد از پایان سال مالی هیات مدیره مکلف است نسخه ای از گزارشها و صورتهای مالی پایان سال مالی ، از قبیل تراز نامه و حسابهای عملکرد و سود و زیان ، پیشنهاد نحوه تقسیم سود خالص سالانه و صورت جریانات نقدی را پس از آماده شدن حداکثر تا یک ماه قبل از تشکیل مجمع عمومی عادی سالانه برای رسیدگی به بازرسان تسلیم کند .

 

رسیدگی و اخذ تصمیم درباره ترازنامه ، حساب سود و زیان و سایر گزارشهای مالی هیات مدیره ، با مجمع عمومی عادی می باشد . لازم است که در تهیه و تنظیم اسناد حسابداری ، صورتهای مالی و دفاتر قانونی ، اصول و موازین حسابداری و روشهای متداول و قابل قبول حسابداری رعایت شود .

 

بازرس یا بازرسان می توانند رسیدگی به حسابها ، دفاتر ، اسناد و صورتهای مالی شرکت را شخصا یا در صورت لزوم با استفاده از کارشناس و حسابرس انجام دهند که در این صورت پرداخت هزینه حسابرسی در حدود بودجه مصوب مجمع عمومی بر عهده شرکت بوده و گزارش حسابرسی به اطلاع هیات مدیره می رسد و ضمن گزارش سالانه به اطلاع مجمع عمومی نیز خواهد رسید .

 

 

 

 


دانلود با لینک مستقیم


تحقیق درباره حسابداری
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.