فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی نقش مشخصات بار و مصالح در افزایش عمر خستگی روسازیهای انعطاف پذیر و ارائه راهکارهای مناسب

اختصاصی از فی لوو پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی نقش مشخصات بار و مصالح در افزایش عمر خستگی روسازیهای انعطاف پذیر و ارائه راهکارهای مناسب دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی نقش مشخصات بار و مصالح در افزایش عمر خستگی روسازیهای انعطاف پذیر و ارائه راهکارهای مناسب


پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی نقش مشخصات بار و مصالح در افزایش عمر خستگی روسازیهای انعطاف پذیر و ارائه راهکارهای مناسب

این محصول در قالب  پی دی اف و 294 صفحه می باشد.

 

این پایان نامه جهت ارائه در مقطع کارشناسی ارشد رشته مهندسی عمران-راه و ترابری طراحی و تدوین گردیده است . و شامل کلیه مباحث مورد نیاز پایان نامه ارشد این رشته می باشد.نمونه های مشابه این عنوان با قیمت های بسیار بالایی در اینترنت به فروش می رسد.گروه تخصصی ما این پایان نامه را با قیمت ناچیزی جهت استفاده دانشجویان عزیز در رابطه با منبع اطلاعاتی در اختیار شما قرار می دهند. حق مالکیت معنوی این اثر مربوط به نگارنده است. و فقط جهت استفاده ازمنابع اطلاعاتی و بالابردن سطح علمی شما در این سایت ارائه گردیده است.

 

فهرست

چکیده
مقدمه
فصل اول : تعریف مساله
۱-۱ . مقدمه
۲-۱ . تعریف مساله
۳-۱ . لزوم انجام تحقیق
۴-۱ . شیوه تحقیق
۵-۱ . نتیجه گیری
فصل دوم : مروری بر تحقیقات گذشته
۱-۲ . مقدمه
۲-۲ . کلیات
۳-۲ . معیارهای طرح در روسازیهای انعطاف پذیر
۴-۲ . پدیده خستگی در روسازیهای انعطاف پذیر
۵-۲ . آزمایش خستگی
۶-۲ . بررسی نقش عوامل مختلف بر خستگی روسازیهای انعطاف پذیر
۱-۶-۲ . روشهای بررسی اثر با بر خرابی روسازی
۲-۶-۲ . بررسی فاکتور های موثر بر خستگی روسازی انعطاف پذیر
۱-۲-۶-۲ . بررسی تاثیر مشخصات بارهای وارده
۱-۱-۲-۶-۲ . بزرگی بار
۲-۱-۲-۶-۲ . شکل بار (هندسه بار)
۳-۱-۲-۶-۲ . توزیع بار
۴-۱-۲-۶-۲ . تغییر مکان جانی بار
۵-۱-۲-۶-۲ . اثرات دینامیکی بار
۲-۲-۶-۲ . مشخصات تایر
۱-۲-۲-۶-۲ .مدلهای توزیع یکنواخت فشار باد چرخ
۲-۲-۲-۶-۲ . مدلهای توزیع غیر یکنواخت فشار باد چرخ
۳-۲-۲-۶-۲ . اثر نوع تایر وسیله نقلیه
۴-۲-۲-۶-۲ . فشارباد چرخ
۳-۲-۶-۲ . شرایط محیطی
۱-۳-۲-۶-۲ . درجه حرارت
۲-۳-۲-۶-۲ . رطوبت
۴-۲-۶-۲ . سازه روسازی
۱-۴-۲-۶-۲ . ظرفیت سازه ای مجموع
۲-۴-۲-۶-۲ . ضخامت لایه رویه
۳-۴-۲-۶-۲ . مشخصات لایه رویه
۴-۴-۲-۶-۲ . تاثیر مقدار قیر و مقدار فضای خالی مخلوط آسفالتی بر خستگی
۵-۴-۲-۶-۲ . مشخصات لایه های اساس زیر اساس و خاک بستر
۵-۲-۶-۲ . معیار خرابی
۷-۲ . معیار خرابی خستگی
۱-۷-۲ . مدل اشتو
۲-۷-۲ . مدل خستگی انستیتو آسفالت
۳-۷-۲ . مدل خستگی ارائه شده توسط راهنمای طراحی شرکت شل
۴-۷-۲ . مدل خستگی FINN
۵-۷-۲ . مدل خرابی خستگی RISC
۶-۷-۲ . سایر مدلهای خرابی خستگی
۸-۲ . کاربرد مدلسازی
۱-۸-۲ . آنالیز بروش تئوری ارتجاعی لایه ای
۲-۸-۲ . آنالیز بروش المان محدود
۹-۲ . نتیجه گیری
فصل سوم : روش تحقیق
۱-۳ . مقدمه
۲-۳ . معرفی ابزار تحقیق
۱-۲-۳ . نرم افزار KENLAYER
۱-۱-۲-۳ . سیستم چند لایه ای ارتجاعی
۲-۱-۲-۳ . جمع آثار قوای بار چرخها
۳-۱-۲-۳ . تحلیل لایه های با رفتار غیر خطی
۱-۳-۱-۲-۳ . مصالح سنگدانه ای
۲-۳-۱-۲-۳ . مصالح ریز دانه
۴-۱-۲-۳ . تحلیل لایه های ویسکو الاستیک
۵-۱-۲-۳ . آنالیز خرابی
۲-۲-۳ . نرم افزار MICHPAVE
۱-۲-۲-۳ . مدلسازی سیستم روسازی
۲-۲-۲-۳ . مدول برجهندگی مصالح سنگدانه ای و خاکهای ریزدانه
۳-۲-۲-۳ . محاسبه تنشهای ثقلی و جانبی ناشی از وزن مصالح
۴-۲-۲-۳ . آنالیز بروش المان محدود
۵-۲-۲-۳ . پیش بینی عمر خستگی و عمق شیار زدگی
۳-۳ . روش تحقیق
۱-۳-۳ . کلیات
۲-۳-۳ . چارچوب تحقیق
۳-۳-۳ . مفروضات تحقیق
۱-۳-۳-۳ . سازه روسازی
۲-۳-۳-۳ . مشخصات بار
۳-۳-۳-۳ . مشخصات فنی لایه های روسازی
۱-۳-۳-۳-۳ . مدول لایه ها
۲-۳-۳-۳-۳ . نسبت پواسون لایه ها
۳-۳-۳-۳-۳ . دانسیته لایه ها
۴-۳-۳-۳-۳ . زاویه اصطکاک داخلی و چسبندگی مصالح
۴-۳-۳ . سناریوهای تحقیق
۴-۳ . انجام آنالیز
فصل چهارم : تحلیل نتایج و بحث
۱-۴ . مقدمه
۲-۴ . دسته بندی نتایج آنالیز
۳-۴ . تحلیل نتایج
۱-۳-۴ . تحلیل نتایج سناریو ۱
۲-۳-۴ . تحلیل نتایج سناریو ۲
۳-۳-۴ . تحلیل نتایج سناریو ۳
۴-۳-۴ . تحلیل نتایج سناریو ۴
۵-۳-۴ . تحلیل نتایج سناریو ۵
۶-۳-۴ . تحلیل نتایج سناریو ۶
۷-۳-۴ . تحلیل نتایج سناریو ۷
۴-۴ . جمع بندی مطالب ارائه شده
فصل پنجم : نتیجه گیری و کاربرد
۱-۵ . مقدمه
۲-۵ . نقش مشخصات بار و مصالح بر عمر خستگی روسازیهای انعطاف پذیر
۱-۲-۵ . تاثیر مشخصات بار بر عمر خستگی
۱-۱-۲-۵ . تاثیر مقدار بار
۲-۱-۲-۵ . تاثیر هندسه (شکل) بار
۲-۲-۵ . تاثیر مشخصات سیستم روسازی بر عمر خستگی
۱-۲-۲-۵ . تاثیر مشخصات رویه آسفالتی
۲-۲-۲-۵ . تاثیر مشخصات لایه مصالح سنگی (اساس)
۳-۲-۲-۵ . تاثیر مشخصات خاک بستر
۳-۵ . مقایسه نتایج روش تئوری لایه ای ارتجاعی و روش المان محدود
۴-۵ . جمع بندی مطالب ارائه شده
۵-۵ . راهکارهای پیشنهادی جهت افزایش عمر خستگی روسازیهای انعطاف پذیر
۶-۵ . پیشنهاد تحقیقات آتی
فهرست مراجع


دانلود با لینک مستقیم


پایان نامه کارشناسی ارشد عمران بررسی نقش مشخصات بار و مصالح در افزایش عمر خستگی روسازیهای انعطاف پذیر و ارائه راهکارهای مناسب
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.