فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقاله ISI یک معماری سرویس گرا برای پشتیبانی تصمیم گیری بالینی در پرسش شبکه اطلاعات ملی بهداشت

اختصاصی از فی لوو دانلود مقاله ISI یک معماری سرویس گرا برای پشتیبانی تصمیم گیری بالینی در پرسش شبکه اطلاعات ملی بهداشت دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی : یک معماری سرویس گرا برای پشتیبانی تصمیم گیری بالینی در پرسش شبکه اطلاعات ملی بهداشت

موضوع انگلیسی :<!--StartFragment -->

SANDS: A service-oriented architecture for clinical decision support in a National Health Information Network q

تعداد صفحه :20

فرمت فایل :PDF

سال انتشار :2008

زبان مقاله : انگلیسی

 

در این مقاله، ما توصیف و ارزیابی یک معماری جدید توزیع شده برای پشتیبانی تصمیم گیری بالینی به نام SANDS (معماری سرویس گرا برای پشتیبانی تصمیم گیری NHIN)، که اهرم تلاش تبادل اطلاعات سلامت فعلی و بر اساس اصول یک معماری سرویس گرا است. معماری اجازه می دهد تا سیستم های اطلاعات بالینی متفاوت و سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری بالینی به صورت یکپارچه بر روی یک شبکه یکپارچه با توجه به مجموعه ای از رابط ها و پروتکل شرح داده شده در این مقاله است. معماری توصیف به طور کامل تعریف شده و توسعه یافته است و شش مورد استفاده توسعه یافته اند و تست شده با استفاده از یک پرونده الکترونیک سلامت نمونه که در پیوند به یکی از نمونه های موجود بهداشت شبکه ملی اطلاعات (NHIN): تعامل با مواد مخدر بررسی، نظارت سندرومی، پشتیبانی تصمیم گیری تشخیصی ، تجویز در بزرگسالان مسن تر، اطلاعات در نقطه ای از مراقبت و پرونده سلامت شخصی ساده است. برخی از این موارد استفاده استفاده سیستم های پشتیبانی تصمیم موجود، که هم تجاری و یا آزادانه در حال حاضر در دسترس هستند، و توسعه یافته در خارج از پروژه شن، ماسه، در حالی که دیگر از موارد استفاده در سیستم های پشتیبانی تصمیم به طور خاص توسعه یافته برای این پروژه است. کد منبع باز برای بسیاری از این قطعات در دسترس است، و یک تجزیه کننده منبع مرجع باز هم برای مقایسه و آزمایش دیگر سیستم های اطلاعات بالینی و سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری بالینی که مایل به اجرای معماری SANDS در دسترس است.
معماری شن و ماسه پشتیبانی تصمیم گیری دارای چندین معنی مزایای فی نمی تونم بیش از دیگر معماری برای پشتیبانی تصمیم گیری بالینی. برجسته ترین آنها عبارتند از:

پیمانه 1.Greater از دیگر معماری، اجازه می دهد برای کار توزیع شود.
پتانسیل 2.The به برای ایجاد و حفظ یک بازار تجاری برای پشتیبانی تصمیم گیری بالینی.
هزینه 3.Reduced و خطر ابتلا به تلاش سیستم های پشتیبانی تصمیم جدید به دلیل توانایی آن به راحتی ادغام انواع خدمات پشتیبانی تصمیم گیری، و به راحتی آنها را در صورت دلخواه، و همچنین حذف،.
آزادی نمی تونم فی 4.Signi برای توسعه دهندگان سیستم های پشتیبانی تصمیم گیری بالینی به انتخاب راه آنها نشان دهنده دانش و داخلی پیاده سازی سیستم خود، در مقایسه با روش های دیگر که محدود مانند توسعه دهندگان به یک فرمالیسم نمایش دانش خاص است.
کاتیون فی 5.Uni از جهت و دستور کار پژوهش پشتیبانی تصمیم گیری و توسعه با تلاش امیدوار کوتاه مدت به منظور بهبود قابلیت همکاری سیستم های بالینی.


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقاله ISI یک معماری سرویس گرا برای پشتیبانی تصمیم گیری بالینی در پرسش شبکه اطلاعات ملی بهداشت
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.