فیلمهای خط تولید بستنی ( چوبی و بیسکویت بستنی ) ، شامل 3 عدد فیلم
بستنی چوبی به مدت 5 دقیقه با فرمت mp4 کیفیت خوب
بستنی به مدت 4 دقیقه فرمت flv کیفیت متوسط
بیسکویت بستنی به مدت 5 دقیقه با فرمت mp4 کیفیت خوب
فیلمهای خط تولید بستنی
فیلمهای خط تولید بستنی ( چوبی و بیسکویت بستنی ) ، شامل 3 عدد فیلم
بستنی چوبی به مدت 5 دقیقه با فرمت mp4 کیفیت خوب
بستنی به مدت 4 دقیقه فرمت flv کیفیت متوسط
بیسکویت بستنی به مدت 5 دقیقه با فرمت mp4 کیفیت خوب
با سلام خدمت دوستان عزیز
مطلبی که امروز برای شما دوستان قرار دادم طرح کسب و کار تولید انواع مقاومت الکتریکی می باشد
مشخصات فایل :
فرمت فایل : WORD
قابلیت ویرایش
تعداد صفحات : 33 صفحه
نوع پروژه : طرح کسب و کار
موضوع : طرح کسب و کار تولید انواع مقاومت الکتریکی
قسمتی از ابتدای متن :
مقدمه:
۱):ولومها و پتانسیومترها
مقاومتهای متغیری هستند که اهم آنها را می توان کم یا زیاد نمود.
ولومها دو دسته می شوند. بعضی آنها خطی نامیده می شوند.یعنی مقدار یا افزایش یا کاهش آنها با چرخاندن دسته بطور یکنواخت و متوالی انجام می گیرد. در حالیکه در نوع دوم یعنی لگاریتمی تغییرات اهم آن به صورت لگاریتمی کم یا زیاد می گردد. به این معنا که تغییرات اهم دو حالت پیدا می کند یا در ابتدا خیلی سریع ودر انتها کند است یا برعکس در ابتدا خیلی کند و در انتها خیلی سریع انجام می گردد.مقاومتهای متغیر از نوع سیمی یا کربنی می باشند.
در روی ولومها علاوه بر مقدار آنها نوع لگاریتمی یا خطی بودن آنها معمولاْ علامت گذاری گردیده است. به این نحو که ولومهای لگاریتمی را با حرف A و نوع خطی را با حرف B نشان میدهند.
2):ARRAY
این گروه مقاومتهایی هستند که در تعداد ۸ تایی ۱۰ تایی و..... در یک بسته قرار دارندوبعضی آنها تمامی مقاومتها از یک سر به هم وصل هستند.
<!-- Start Code Banner By https://telegram.me/daryacoffe --> <!-- End Code Banner By https://telegram.me/daryacoffe -->
بیان مسئله
با تغییرات و تحولات گسترده در حوزه اقتصاد، سلامت و مدیریت، پارادایم های جدیدی از قبیل خود کنترلی، همکاری و مشارکت، یکپارچگی زندگی کاری و معنوی بر الگوهای سنتی فرماندهی و کنترل، حاکم گردیده و در راستای این حرکت، مفاهیمی مانند هوش عاطفی و معنوی توجه مدیران و رهبران را به خود معطوف نموده است. در گذشته، مهم ترین عامل موفقیت مدیران، بهره هوشی بوده که مبتنی بر توانایی های زبان شناختی، تحلیل منطقی و هوش ریاضی است. اما مطالعات جدید نشان داد که بهره هوشی تنها بخش کوچکی از مدیریت و رهبری است (آمرام ،2009). در دهه های اخیر موضوع معنویت در سازمان مورد توجه روزافزون پژوهشگران قرار گرفته است به طوری که از آن به عنوان نوعی هوش یاد می شود. اهمیت معنویت در سازمان توسط مدیران، کارفرمایان و پژوهشگران به عنوان موضوعی مهم در تعامل با مشتریان و افراد جامعه در نظر گرفته می شود (هانسن ،2001). در واقع به کارگیری معنویت به منظور حل مسائل سازمانی و فردی به نوعی توانایی اشاره دارد که هوش معنوی نامیده می شود. با توجه به پیچیدگی و ابهام مفهوم معنویت، اغلب از آن به عنوان جعبة سیاه یاد می شود (قربانی و همکاران،1392). و ارتباط بین این شاخص با ابعاد مختلف سازمانی و رفتاری کمتر مورد بررسی قرار گرفته است. از سویی یکی از مسائل مطرح در سازمان های امروزی در حوزه تعهد و وفاداری کارکنان به سازمان ها می باشد. تعهد سازمانی درجة نسبی تعیین هویت فرد با یک سازمان خاص و درگیری و مشارکت او با آن سازمان می باشد (موغنی و همکاران،1388). در این میان دسته بندی های مختلفی در حوزه تعهد سازمانی صورت گرفته است. در حالی که مطالعات اولیه، تعهد سازمانی از بعد پذیرش هدف و ارزشهای سازمان و تلاش به عنوان قسمتی از سازمان را مورد توجه قرار دادهاند، بررسی های بعدی محققان به بعد روانی تعهد سازمانی توجه کرده و یک مدل سه بعدی را توسعه دادهاند. این محققان، تعهد سازمانی را در سه وابستگی «عاطفی»، «مستمر» و «هنجاری» بررسی کردهاند (میر و آلن ،1991). وابستگی عاطفی، تمایل و پیوند احساسی کارکنان به سازمان تعریف شده است. در این نوع وابستگی، کارکنان، با میل و علاقه و ترجیح خود در سازمان میمانند
اهمیت موضوع:
امروزه نیروی انسانی نقش مهمی در تعاملات صنعتی و سازمانی دارد.نیروی انسانی در زمان حال با نگاهی تازه نگریسته می شود. مدیران امروزی به اهمیت تعهد و وفاداری این عنصر حیاتی در سازمان ها پی برده اند. هیچ مدیری را نمی توان یافت که بخواهد نیروهای توانمند ولی بدون تعهد به سازمان را استخدام نماید. بنابراین لزوم ایجاد حس تعهد و وفاداری به سازمان در کارکنان از مهم ترین برنامه های مدیران می باشد. چراکه حوزه رقابت در عصر کنونی بر جذب کارکنان جدید متمرکز شده است. در این میان لزوم رعایت موازین اخلاقی و معنوی در سازمان ها نیز در سال های اخیر تحت عناوینی همچون اخلاق کاری و معنویت و همچنین اصطلاحی جدید تر با عنوان هوش معنوی افزایش یافته است. یکی از راهکارهای تعهد سازمانی ایجاد جوی اخلاق مدار در سازمان می باشد. با این حال و با توجه به اهمیت حفظ نیروی انسانی متعهد تا کنون تحقیقات جامعی در بررسی ارتباط بین هوش معنوی و تعهد سازمانی در سازمان های ایرانی صورت نپذیرفته است. و این امر خلا تحقیقاتی مهمی را در این زمینه پدید آورده است. در حالیکه بررسی و تایید این رابطه می تواند در همسویی برنامه های معنویت کاری سازمانی با تعهد سازمانی در جهت تربیت کارکنانی متعهد تر می تواند مورد استفاده قرار گیرد.
فرمت ورد تعداد صفحات 57
پایه ی نهم
بازی توپ راکت اسکرچ
اگر کتاب کار و فناوری پایه نهم را دیده باشید حتما فصل بازی های رایانه نظر شما را به خودش جلب کرده است. در این فصل شما با نرم افزار scratch یک بازی ساده طراحی خواهید کرد .کار کردن با این نرم افزار بسیار راحت است و نیازی به خود نویسی ندارید.
برای نصب این نرم افزار باید آخرین نسخه adobe air روی سیستمتان نصب باشد و حتما باید یه حساب administrator رایانه تان متصل شوید.
اگر مشکلی داشتید در اینجا مطرح کنید.
برای دانلود این نرم افزار اینجا کلیک کنید.
برای دانلود نرم افزار adobe air اینجا کلیک کنید.
امکانات:
قابلیت ویرایش
دارای دو مرحله
مطابق با کتاب درس 94-95
تصاویر:
بیان مساله
امروزه مهمترین ویژگی جهان رقابت، تغییر است، سازمانها و شرکتها ناچار هستند با تکیه بر افراد سازمان بعنوان مهم ترین سرمایه سازمان آنها را به درک، فهم و ارائه دانسته ها و ایده های جدید و استفاده عملی از آن ایده ها در پیشبرد مقاصد سازمان تشویق کنند و این فعالیت نیازمند این است که فرهنگ سازمانی بعنوان تشکیل دهنده شخصیت سازمانها که رفتارکارکنان متأثر از آن می باشد، فرهنگی دانش پرور و حامی فعالیتهای دانش محور باشد(صادقی و همکاران،1389). مدیریت دانش خلق دانش، کسب دانش، ذخیره سازی دانش،انتشار دانش،به اشتراک گذاری دانش و بالاخره به کارگیری دانش است. یک سازمان باید دانش مورد نیاز خود را شناسایی کرده،آنرا کسب نماید و ذخیره سازی کند تا بتواند آنرا در موارد مورد نیاز به کار گیرد . پس مدیریت دانش شامل فرایندهای ایجاد و خلق دانش ،اعتبار بخشیدن به دانش ،شکل بخشیدن به آن ،توزیع دانش و کاربرد علمی آن در سازمان می باشد(بهات ،2000). از طرفی فرهنگ سازمانی بر تمام جنبه های سازمانی تاثیر می گذارد و بر اساس اعتقادات و ارزشهای مشترک، به سازمان ها قدرت می بخشد و بر نگرش رفتار فردی، انگیزه، رضایت شغلی و سطح تعهد نیروی انسانی، طراحی ساختار و نظام های سازمانی، هدف گذاری، تدوین و اجرای خط مشی ها و اجرای استراتژی ها و... تاثیر می گذارد(رابینز،1383). فرهنگ سازمانی عبارت است از اعتقادات نسبتاً ثابت، ارزش ها و ادراکات مشترک که به وسیله ی اعضای سازمان حفظ می گردد. فرهنگ سازمانی به عنوان مجموع های از فرضیات و ارزشهای سازمان است که به طور گسترده رعایت می شود و به الگوهای رفتاری خاصی منجر می شود. مسلما می توان یکی از پیش زمینه های پیاده سازی و همچنین مهم ترین مانع مدیریت دانش را در مسایل فرهنگی دانست. همانطور که در ابتدا بیان گردید مدیریت دانش باید همگام با فرهنگ سازمانی پیاده سازی و اجرا گردد تا مسایل مرتبط با نیروی انسانی بر طرف شود
ضرورت تحقیق
امروزه صنایع و کشورهایی دارای مزیت رقابتی می باشند که توانسته باشند بخوبی از مدیریت سرمایه های فکری خود بهره برداری مناسب را برده باشند. در این میان اما مهمترین مانع اجرای اثربخش مدیریت دانش در سازمان، فقدان فرهنگ تسهیم دانش و عدم درک مزایای بی شمار مدیریت دانش در میان کارکنان می باشد(پایولین و میسون ،2002). همچنین تحقیقات نشان می دهد که فرهنگ دانش محور که شامل ارزش ها و اعتقادات اعضای سازمان در ارتباط با مفاهیم اطلاعات و دانش می باشد یکی از مهم ترین عوامل در موفقیت مدیریت دانش است(صادقی و همکاران،1389). در سازمانی با فرهنگ تبادل دانش، افراد ایده ها و پیشنهادهای خود را با دیگران تبادل می کنند زیرا به جای اینکه مجبور به این کار باشند، آن را فرایندی طبیعی می دانند. بنابراین باید در بین اعضای سازمان، این انگیزه را به وجود آورد که بدون ترسِ از دست دادن موقعیت خود به تبادل دانش در سازمان بپردازند(عسگری،1384). با وجود اهمیت بالای این بحث تا کنون ارتباط بین فرهنگ سازمانی و ابعاد مختلف مدیریت دانش مورد بررسی قرار نگرفته است و بیشتر بر تسهیم دانش تاکید شده است که این امر خلا تحقیقاتی را در این زمینه پدید آورده است. در این تحقیق به بررسی جامعی از این ارتباط می پردازیم.
فرمت ورد قابل ویرایش، تعداد صفحات 79