فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

دانلود مقالات ISI بینش بازاریابی برای تبلیغات تلفن همراه و تقسیم بندی مصرف کننده در دوران ابر: روش ترکیبی AQ-R و شیوه های

اختصاصی از فی لوو دانلود مقالات ISI بینش بازاریابی برای تبلیغات تلفن همراه و تقسیم بندی مصرف کننده در دوران ابر: روش ترکیبی AQ-R و شیوه های دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

موضوع فارسی :بینش بازاریابی برای تبلیغات تلفن همراه و تقسیم بندی مصرف کننده در دوران ابر: روش ترکیبی AQ-R و شیوه های

موضوع انگلیسی : Marketing insights for mobile advertising and consumer segmentation in the cloud era: A Q–R hybrid methodology and practices
 
تعداد صفحه : 15

فرمت فایل :pdf

سال انتشار : 2015

زبان مقاله : انگلیسی

چکیده

تبلیغات تلفن همراه از پارادایم در حال تغییر است به نسل WEB2.0 web3.0 در
بازار کره ای و به دنبال یک سرویس سفارشی و آگاه از متن برای هر آگهی
در این دوران مصرف محاسبات ابری. در بازار ارتباطات راه دور کره ای، گسترش یافته است
تقاضا برای دستگاه های هوشمند و منادی از 4G شبکه پهن باند تلفن همراه در دسترس نیست
افزایش استفاده از برنامه های کاربردی تلفن همراه و خدمات وب، با رقابت تقویت
در میان بازیکنان صنعت تبلیغات. تازگی، به عنوان اکوسیستم های تلفن همراه می شود بیشتر
پیچیده، بازاریابان تبلیغات با تمرکز بر روی بازاریابی هدفمند به مشتریان به
افزایش تاثیر تبلیغات. کسب و تبلیغات تلفن همراه باید در شرایط متفاوت
محتوا و الگوهای تحویل به آنچه به عنوان کاربران می خواهند، و همچنین چگونه آنها را به واکنش نشان می دهند مختلف
دستگاه های هوشمند و سیستم عامل. هدف از مطالعه ESTA است که کشف و نظریه پردازی مشتری
نوع شناسی Q در مورد ذهنیت نظریه در یک رویکرد کیفی بر اساس و پس از آن بررسی و
این تعاریف و مفاهیم نظری پی در پی تعمیم از طریق ترکیبی از
پرسش و R روش های تجربی. نتایج حاصل از تحقیقات ESTA می تواند به عنوان مقدمه استفاده
چارچوب نظری و صنعتی و به داده های اساسی آماری در بازاریابی و تبلیغات
حوزه مدیریت ارتباط با مشتری

کلمات کلیدی:
تبلیغات تلفن همراه
بازاریابی رسانه های جدید
تقسیم بندی مصرف کننده
روش Q
مطالعه ذهنیت
ابر رایانه


دانلود با لینک مستقیم


دانلود مقالات ISI بینش بازاریابی برای تبلیغات تلفن همراه و تقسیم بندی مصرف کننده در دوران ابر: روش ترکیبی AQ-R و شیوه های
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.