فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏ شرکت سازه گستر سایپا

اختصاصی از فی لوو بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏ شرکت سازه گستر سایپا دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

مقاله با عنوان بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏ شرکت سازه گستر سایپا که در اولین کنفرانس بین المللی مدیریت، نوآوری و کارآفرینی ارائه شده آماده دانلود می باشد.

محل برگزاری:شیراز

سال برگزاری:1389

تعداد صفحه:13

محتویات فایل: فایل زیپ حاوی یک pdf

 

چکیده

هدف اصلی این تحقیق عبارت است از بررسی ابعاد اعتماد و نقش آن در موفقیت تجارت الکترونیک می باشد. در اینجا ابعاد اعتماد عبارتند از کیفیت اطلاعات ،حفاظت از حریم شخصی کاربران، درک حفاظت امنیتی، تجربه کاربران، شهرت وب سایت، برای موفقیت تجارت الکترونیکی از شش منبع ارزش آفرین خدمات و پشتیبانی، کیفیت سیستم تجارت الکترونیکی، کیفیت محتوا، استفاده، رضایت مشتری از تجارت الکترونیکی، اعتماد استفاده شده است. نوع تحقیق در این پژوهش از بعد هدف، کاربردی و از نظر روش، پیمایشی می باشد. جامعه آماری شامل 720 قطعه ساز فعال شرکت سازه گستر سایپا در سال 1389 بوده که با استفاده از نمونه گیری طبقه ای متناسب با حجم جامعه آماری، 100 شرکت قطعه ساز به عنوان نمونه انتخاب شدند. تکنیک عمده در این تحقیق برای سنجش متغیرهای تحقیق بکار گرفته شده پرسشنامه می باشد. در پرسشنامه مذکور 5 نوع پرسش در خصوص ابعاد اعتماد پاسخگویان قید شده است نتایج حاصل از تجزیه و تحلیل داده ها با استفاده از نرم افزار spss استخراج شده است. نتایج بدست آمده نشان می دهد که چهار بعد کیفیت اطلاعات، حفظ حریم شخصی، تجربه کاربران و شهرت وب سایت به جز(بعد حفاظت حریم شخصی کاربران) بر اعتماد به وب سایت در سطح قابل قبولی می باشد.


دانلود با لینک مستقیم


بررسی عوامل موثر بر اعتماد مشتری در موفقیت تجارت الکترونیک‏ شرکت سازه گستر سایپا
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.