فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

آموزش نت خوانی و پیانو

اختصاصی از فی لوو آموزش نت خوانی و پیانو دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

آموزش ابتدایی نوازندگی پانو و کیبورد.
هدف این کتاب ارائه تمرینات،روش ها و پیشنهاداتی است که به هنرجویان کمک می کند پیانو و یا کیبورد را در سطح ابتدایی بنوازند. البته اگر کلاویای کیبورد شما حساس به ضربه نیست برخی قسمت ها برای شما کاربردی ندارد.
این کتاب میتواند شما را از سطح پایین به سطح آماتوری نوازندگی پیانو برساند.
ما پیشنهاد میکنیم شما از ابتدا به استاد مراجعه نکنید چرا که اغلب استادهای مجرب که قابلیت خود را ثابت کرده اند هر هنرجویی را نمی پذیرند. امروزه حتی استادهایی در سطح متوسط هم قبل از پذیرفتن هنرجو تست میگیرند. بهتر است قبل از هزینه کردن های بی دلیل ، توانایی خود را آزموده و بهبود ببخشید.
اغلب کتاب های آموزشی در بازار نظیر "بیر" خودآموز نیستند و باید توسط استاد تدریس شوند. اما این کتاب خودآموز است و شما حتی اگر در دوردست ترین نقاط زندگی می کنید میتوانید توانایی ابتدایی در هنر نواختن پیانو را کسب کنید.
البته شما باید با ضرب خوانی آشنا باشید یا اگر با ضرب خوانی آشنایی ندارید و امکان یادگیری آن برای شما فراهم نیست حتما یک نرم افزار نت نویسی و اجرا مانند finale یا sibelius در رایانه ی شخصیتان داشته باشید تا نواخته ی خود را با آن مطابقت دهید. هر چند سوالات ابتدایی شما در مورد ضرب خوانی و .. توسط ایمیل پاسخ داده می شود.

این فایل شامل آموزش نت خوانی،روش هایی برای شناسایی راحت تر نت ها روی پیانو، حالت بدن در حین نوازندگی، حالت دست ها، کاربرد پدال ها،انگشت گذاری،توضیح مختصری در مورد دستگاهای موسیقی،وصل ها،سنکوپ،داینامیک ها و داینامیک تدریجی ها،آکوردها ،آکوردهای پیشرفته تر،تریوله،علائم تکرار و . . . می باشد.

فهرست در انتهای کتاب آمده است.

 


دانلود با لینک مستقیم


آموزش نت خوانی و پیانو
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.