فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

فی لوو

مرجع دانلود فایل ,تحقیق , پروژه , پایان نامه , فایل فلش گوشی

گزارش کار اموزی مهد کودک بهـــــــــاران

اختصاصی از فی لوو گزارش کار اموزی مهد کودک بهـــــــــاران دانلود با لینک مستقیم و پر سرعت .

گزارش کار اموزی مهد کودک بهـــــــــاران


گزارش کار اموزی مهد کودک  بهـــــــــاران

دانلود گزارش کار اموزی رشته روانشناسی مهد کودک  بهـــــــــاران با فرمت ورد و قابل ویریاش تعداد صفحات 35

دانلود کاراموزی اماده

این پروژه کارآموزی بسیار دقیق و کامل طراحی شده و جهت ارائه واحد درسی کارآموزی میباشد

نوع فعالیت:اجرای مستقل تدریس عاشورا

وقتی نزدیک مهد شدم به دیواری رسیدم پر از نقاشی , هرچه نزدیک تر    می شدم جان تازه ای در پاهایم احساس می کردم. سایه های کوچکی که دنبال هم می دویدند و من مشتاق تا این سایه ها را ببینم نوازششان کنم و پشت پرچین های کوچک کلاسهایشان برایشان از زندگی بگویم از زندگی که فرداها باید با ورود آن حقایق وجودی خود را آشکار کنند و تلاش برای ساختن افقی روشن.

وارد مهد کودک بهاران شدم. مهد بسیار شاد و سرسبز در اطراف حیاط چرخ و فلک و سرسره و تاب و ...  به چشم می خورد. وارد سالن شدم و با خانم بهارلو(مدیر مهد بهاران) و معاون ایشان(خانم داقستانی)آشنا شدم. قرار شد طبق نظر ایشان من به کلاس گل یاسمن بروم. مربی این کلاس خانم زاهدی راد بودند با ایشان و کودکان آشنا شدم و توانستم یک ارتباط دو جانبه خوبی با دلهای کوچک کودکان برقرار سازم و بعد از لحظاتی مربی از من خواستند که با کودکان بازی کنم و من نیز یک مسابقه بپا نیفته را بین کودکان اجرا کردم و سپس از مربی مربوطه خواستم تا اجرای طرح درس عاشورا را مستقلاً به من واگذار کنند که ایشان نیز موافقت کردند . هدف من از این طرح درس این بود که کودکان با شخصیت والای امام حسین(ع)  آشنا شوند و با نحوة زندگی و به شهادت رسیدن آن بزرگوار آشنا شوند و اینکه امام حسین(ع) امام چندم ماشیعیان هستند و... را بفهمند .. که خوشبختانه تا حدود زیادی از پس این کار برآمدم و در بعضی از موارد نیز مربی برای تکمیل کردن مفاهیم من مرا در این امر یاری می کردند بعد از استراحت کوتاهی ایده ای دادم که تصویر پرچم بیرق را بکشند که خودم تمامی آنها  را کشیدم و در داخل پرچم نیز نام مبارک امام حسین (ع) را با شمع نوشتم و سپس پرچمها را به دست کودکان دادیم تا داخل پرچم را با گواش سبز رنگ آمیزی کنند که یا حسین بصورت برجسته به چشم می خورد که مربی کلاس از این ایده من نیز استقبال کردند.(درضمائم تصویر شماره 1)در پایان نیز به اتفاق کودکان چند بازی انجام دادیم و سپس داستان شنل قرمزی را بیان کردم.


دانلود با لینک مستقیم


گزارش کار اموزی مهد کودک بهـــــــــاران
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.